وحرفه ایی در رشته تصویر برداری هستم ولی ازدروس عمومی ریاضی2 ام مانده سال1380بدون

رشته الكترونیك (فنی وحرفه ای) در سال83-82در كنكور چهند می باشد هم درسهای
رشته كارودانش كنكور جدا از رشته فنی وحرفهای بدهند برای اینكه در حق ما
كامپیوتر در مقطع كاردانش هستم خواستم بدانم كه برای كنكور كاردانی كدام
مهاجرین افغانی دارای مدرك اقامتی و متولد در ایران چیست دیپلم كار ودانش
سوم را در كاردانش تمام كردم ودیپلم كامپیوتر گرفتم.برای كنكور كاردانی
دیپلم فنی وحرفه ای در رشته كامپیوتر را دارم و می خواهم دیپلم ریاضی فیزیك
درمان ترکیبی ضایعه نخاعی با پیوند سلول های مزانشیمال بافت چربی تمایز یافته به سلول های شبه عصبی حرکتی و سلول های مزانشیمال بافت چربی ترانسفک
بررسی ریزنشت بند های ارتودنسی سمان شده توسط گلاس یونومر حاوی ذرات کلسیم آمورفوس فسفات (ACP): مطالعه ی آزمایشگاهی
بررسی مورفومتریک کنه سخت ‏Hyalomma anatolicum‏ جنس نر ‏جمع آوری شده از غرب ایران
ارزیابی اثرات انتی اکسیدانهای سیستئین و تائورین بر روی استرس اکسیداتیو و پارامترهای سیمن منجمد شده انسانی
مقایسه راندمان جذب کربن فعال و زئولیت ایرانی(کلینوپتیلولیت) طبیعی و اصلاح شده در نمونه برداری بنزن از هوا
بررسی اثر حفاظتی تطبیق صوتی تن خالص بر تغییر دائمی آستانه شنوایی (PTS) خرگوش
بررسی تأثیر نورپپتیدهایCalcitonin Gene Related Peptide (CGRP) و Substance P (SP) بر تکثیر، بروز مولکولهای چسبان سلولی و قدرت کلنی‌زایی سلولهای CD34+ خون بند‌ناف
مقایسه رژیم روزانه آهن یاری و دوبار درهفته برعوارض و اندکسهای خونی مادر و نوزاد(بندناف)
بررسی ارتباط سطح اضطراب دوران بارداری با سرانجام زایمان درزنان نخست زای مراجعه کننده به بیمارستان های آموزشی قم
مطالعه بیان IL-19و گیرنده آن و اثرات IL-19بر تولید سایتوکاین های پیش التهابی و فاکتورهای نوروتروفیک توسط آستروسیت های موش

وحرفه ایی در رشته تصویر برداری هستم ولی ازدروس عمومی ریاضی2 ام مانده سال1380بدون




دارای دیپلم فنی وحرفه ایی در رشته تصویر برداری هستم
ولی ازدروس عمومی ریاضی2 ام مانده
سال1380بدون گذراندن ریاضی دیگر مدرسه نرفتم
البته از شدت تنفرم نسبت به این درس
حال میخواهم درسم را در رشته گرافیك ادامه دهم
1. ایا باید این درس لعنتی را حتما بگیرم
2.ایا پیش دانشگاهی لازم است
3.با توجه به اینكه این مدت رنگ كتاب ندیدم میتوانم ادامه تحصیل دهم
4.این ریاضی 2راكه اختراع كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
جواب : دوست گرامی از اینكه شنیدم شما با در ریاضی دو ، مشكل پیدا كردید بسیار ناراحت شدم البته امیدوارم این نكته را كه به شما می گویم باعث نشود كه تنفرشما شامل حال ماهم بشود ولی راستش را بخواهید من و همسرم نزدیك به 16 سال هست علاوه بر دروس فنی ریاضی هم تدریس میكنیم و خیلی وقتها به صحبت در مورد نكات شیرین ریاضی مشغول می شویم اما در مورد سوالات شما 1) بله شما باید این درس دوست داشتی را حتماً پاس بفرمایید تا بتوانید دیپلم خود را بگیرید البته مطمین هستم كه شما با دید مثبتی كه به درس ریاضی پیدا خواهید كرد اونرا به راحتی نه تنها پاس بلكه حتی شوت هم خواهید كرد فقط دوستانه از شما خواهش می كنم كمی مهربانانه تر به این درس نگاه كنید حتما ً خودتان تایید می فرمایید اونطور هم كه بعضی ها تبلیغات سو میكنند و می گویند بد و تنفر انگیز هست ، نیست .


لین محترم سوال دارم چرا درسهای مثل رایانه كار درجه 2 و درجه 1 را نمی توان
چطور ممكن هست علمی كه پايه تمام دنیا بر اون بنا شده تنفر انگیز باشد شاید دیدگاه اونان كه نسبت به درس ریاضی بد برداشت كرده اند مناسب نبوده دانشمند ریاضی دان ك – كه ویتسن می گوید « اگر به شما فرمودند فلانی ریاضیات را دوست ندارد باور نكنید ریاض را نمی نوان دوست نداشت زیرا هم در بیرون و هم در درون ماست تنها می توان اون را یاد گرفت یا یاد نگرفت » و انشاءالله شما هم ریاضیات را یاد خواهید گرفت اما 2 ) برای كسانی كه در هنرستان های فنی و حرفه ای یا كار و دانش تحصیل كرده اند گذراندن پیش دانشگاهی لازم نیست و با شركت در كنكور كاردانی پیوسته كه مخصوص این عزیزان هست می توانند یكراست به سر كلاسهای دانشكده مخصوص رشته خود بروند البته به شرط اخذ دیپلم ( یعنی گذراندن ریاضی دو ) .


هستم در مدرسه شبانه درس می خوانم من اگر بخواهم بروم رشته حسابداری (فنی
و اما در مورد سوال سوم البته كه می توانید شما هنوز بسیار جوان و حتما با هستعداد هستید فقط احتیاج به كمی حوصله و یك معلم خوب و كمی پشت كار دارید بسیار كسانی را دیده ام كه با چند سال دروی از درس توانسته اند به راحتی به تحصیل خود ادامه دهند بطور نمونه خود منهم به علت اینكه در هنگامی كه می خواستم به دانشگاه بروم به تعطیلی دانشگاهها بخاطر انقلاب فرهنگی در سال 59 برخورد كردم ناچار شدم 6سال پس از گرفتی دیپلمم از هنرستان درسال 65 در كنكور شركت كنم كه البته خدا را شكر با رتبه خوبی هم اون كنكور را پشت سر گذاشتم البته من یك فرد هستثنایی نیستم بلكه به تایید دوستانم به مقدار زیادی هم كم حافظه ام شما حتما بهتر از من می توانید از عهده این مهم بر آیید .و اما سوال 4 ) ریاضی را بیشتر مدیون دانشمندانی ایرانی از جمله عبدالرحمان صوفی قطب الدین شیرازی خیام جابربن حیان و....


دانش آموز رشته ی ریاضی وپایه ی پیش دانشگاهی هستم رشته های دانشگاه علمی
می دانیم و البته ریاضی دو را حتما یكی از همین دانشمندان به قول شما اختراع كرده كه دیگر دست شما به او نمی رسد كه از او تشكر كنید .


كشاورز من پارسال مدرك پیش دانشگاهی تجربی را گرفتم.كنكور هم دادم ولی قبول
ببخسید كه جواب شما را با شوخی های بیمزه ام همراه كردم امیدوارم كه مرا هم از تصمیم های خودتان با خبر كنید و هر چه زودتر خبر خوش قبولی شما را در رشته گرافیك دانشكده های خوب بشنوم .


كامپیوتر
راستی مرجان خانم من نتوانستم نام رشته شما را در لیست رشته های فنی و حرفه ای بیابم فقط در لیست رشته های كار و دانش یك رشته دیدم به نام تصویر سازی آیا رشته شما همین بود اگر به اطلاعات رشته شناسی من كمك كنید خیلی ممنون شما می شوم با آرزوی موفقیت های روز افزون شما .


مقطع هنرستان در كنكور سراسری در رشت


صورت خصوصی به ایمیل من هر چه ز


سال سوم گرافیك در رشته فنی و حرفه ای هستم . میخواستم اطلاعات كلی در مورد


71 out of 100 based on 26 user ratings 151 reviews



رابطه با یكی از اعضای فامیل است . ایشان دیپلم فنی حرفه ای دارند و اكنون
در بیمارستان‌های دولتی استان خراسان و بالأخص مشهد (قائم و امام رضا)
(كامپیوتر)فنی وحرفه ای دارم ومن می خواهم تطبیقی دیپلم ریاضی هم بگیرم یعنی
از تهران هستم رشته من حسابداری هست و میخوام كمكم كنید در درس خواندن من
تعیین رابطه دز- پاسخ غده تیروئید در بیماران تحت پرتودرمانی خارجی نواحی سر و گردن به روش ارزیابی عملکردی بر اساس مفهوم DMH در مدلهای NTCP
ساخت وکتور بیانی به منظور تولید فیوژن پروتئینhsp70- E 7 و سنجش توانایی آن در کاهش تومور و ارزیابی پاسخهای ایمنی سلولی با استفاده از روش های MTT و LDH
: بررسی برخی مسیرهای کینازی در اثر حفاظتی پیش شرطی سازی با هیپراکسی متناوب در مدل سکته مغزی موش صحرایی
بررسی آثار ایمونومودولاتوری سلول های بنیادی مزانشیمی بافت چربی در مدل موشی دیابت نوع یک
بررسی نقش MicroRNAهای ویروسی HSV-1 در کنترل فاکتورهای رونویسی تنظیم کننده ژنهای IE موثر در القای خفتگی
کاربرد سلولهای بنیادی مزانشیمی در انتقال ژن آنتی آنژیوژنیک آلفا-1 آنتی تریپسین به منظور مهاررشد رده سلولی HUVEC
طراحی، ساخت و تولید روتاویروس نوترتیب یافته جدید براساس نوترتیبی روتاویروس گاوی- انسانی
مقایسه کارآیی سیستم های کشت مختلف بر تکثیر و غنی سازی سلولهای بنیادی اسپرماتوگونیای بیضه بیماران آزواسپرمیای انسدادی.
ارزیابی ایمونولوژیکی پلاسمید حاوی ژن کد کننده EG95 ایزوله ایرانی اکینوکوکوس گرانولوزوس در موش Balb/C
درک فرآیند نظارت بالینی در پرستاران و طراحی مدل کاربردی
*
@