كتابی را سفارش دادم و همان روز با من از طریق تلفن تماس گرفته شد و سفارش


كتابی را سفارش دادم و همان روز با من از طریق تلفن تماس گرفته شد و سفارش




من در سه شنبه 4 مرداد كتابی را سفارش دادم و همان روز با من از طریق تلفن تماس گرفته شد و سفارش من تایید نهایی شد . شماره سفارش من 05-1706 بود . و نام آن آشنایی با رشته های دانشگاهی بود . و گفتید تا یك هفته بعد سفارش به دست من میرسد . تا امروز چهارشنبه 19 مرداد هنوز به اداره پست آبادان نرسیده است . چه زمانی میخواهید به سفارش من رسیدگی كنید و آیا شما همیشه اینقدر خوش قول هستید؟ هر چند درسی شد تا دیگر از شما چیزی خرید نكنم و به نیز توصیه كنم از شما حتی یك چوب كبریت هم نخرند چه رسد به كتابی كه من برای انتخاب رشته به آن نیاز داشتم .
دبیرستان
پاسخ :
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
این بخش مخصوص پاسخگویی به مشكلات فنی سایت می باشد .


محترم من بیش از یك ماه كه سوال ویژه را جواب داده ام اما نه امتیاز آن راگرفته
لطفا سوال خود را در قسمت مربوطه مطرح نمایید .


نباشید. مدتهاست كه میخواستم مساله ای راحضورتان طرح كنم وآن اینكه چرا

با آرزوی موفقیت برای شما

78 out of 100 based on 33 user ratings 158 reviews

ویژه 19 جواب صحیح دادم اما امتیازی دریافت نكردم. در صورت امكان بررسی فرمایید.
بودم مبنی بر اینكه نتایج قرعه كشی مسابقات نیمه شعبان كی اعلام می گردد
امكان دارد بفرمایید كه چرا مرا در قرعه‌كشی ها شركت نمی‌دهند و دیگر اینكه
امكان دارد بفرمایید با وجود اینكه جواب سؤال ویژه‌ی شماره‌ 20 من درست
ویژه(شماره 19) را كه در مورد 7 ویژگی كه امام علی ذكر كرده، دقیقا درست داده
آخرین مسابقه ویژه(بیشترین انتظار در قر آن) كی اعلا م می شود؟؟؟ - لیسانس
من الن دو سه ماهه كه در مسابقه هفتگی انگلیسی برنده شدم ولی از جایزه خبری
عزیز میقانی بنده چند مرحله در مسابقات شما شركت كردم ولی متاسفانه امتیازی
من در مسابغه هفتگی شماره 174 جواب درست داده ام اما امتیاز آن برای من حساب
و تحت چه شرایطی می توانند امام زمان(ع) را ملاقات كنند؟ 03/09/1384 9:58 AM من
نباشید خدمت شما لطفا طریقه دریافت جوایز مسابقات تبیان را توضیح دهید.
سوال ویژه ماه شعبان اما باز هم امتیازاتم رابه من ندادید...چرا؟ چون بخش
اهمیت تجزیه و تحلیل دستوری متن در ترجمه آلمانی به فارسی
‏‎Heinrich Bolls Kurzgeschichten im Deutschunterricht nach Kimmunikative-kooperativ orientierter Methode‎‏
‏‎‏‎The washback effect of frequent quizzes on EFL learner's Grammatical ability‎‏‎‏
‏‎‏‎the effect of visual context on EFL writing performance‎‏‎‏
‏‎‏‎The Effect of the information-processing models on grammar learning of Iranian students‎‏‎‏
به سوی بررسی زبان معناشناختی متن ادبی
نقش گرامر ارتباطی در یادگیری زبان فرانسه
تحلیل ادبی داستانهای قرآن: داستان حضرت نوح (ع)، حضرت یوسف (ع) و حضرت موسی (ع)
بررسی و تحلیل نقش و جایگاه نجیب کیلانی در داستان نویسی اسلامی معاصر
مقایسه بین علائق دانشجویان در زبان آموزشی و دریافت اساتید ازاین علاقه
*
@