همكار می گویند ، زمان یادگیری دانش آموزان فقط 20 دقیقه است و نباید تدریس


بچه 8 ساله كلاس دوم تمایل ز یادی به درس خواندن ندارد. راهنمائی فرمائید.متشكرم
اندازه گیری در خانه بهداشت میباشد كه ÷نج حرفی می باشد ؟ و همچنین یكی از


آموز اول دبیرستان هستم ومی خواستم كه شما برای من یك برنامه ریزی درسی بنویسیدو
تحلیل و طراحی نانوآنتنهای پلاسمونی برای کاربرد در سلولهای خورشیدی.
بررسی ناپایداری های سطح مشترک مایع-مایع و مایع-گاز در حضور تحریک کننده های خارجی
ایجاد اکسید آهن (Fe3O4) روی فولاد CK45 و بررسی مقاومت در برابر خوردگی آن
تحلیل عددی پایداری استاتیکی و شبه استاتیکی گودبردارئها با استفاده از روش میخ‌کوبی (Nailing) با در نظر گرفتن اثر ساختمان‌های مجاور
مدلسازی تغیئر شکل‌ گنبدهای نمکی با استفاده از داده‌های ژیودتیکی
ارائه روش‌های بهبود‌ یافته تصحیحات اتمسفری و توپوگرافی در پردازش تداخل‌سنجی راداری به منظور نظارت بر تغیئرات سطح زمین
طراحی و شبیه سازی موتورهای پیزو الکتریک با ابعاد بسیار کوچک
بهینه‌سازی چند هدفه‌ی ساختار دیسک دوار ساخته شده از مواد هدفمند تحت اثر بارهای ترمو- مکانیکی بر اساس رفتار خزشی
طراحی و بهینه‌سازی گئربکس اصلی هلیکوپتر
بهینه سازی فرایند اسید شویی پره کمپرسور موتور توربین گازی از جنس آلیاژ تیتانئوم Ti-6Al-4V

همكار می گویند ، زمان یادگیری دانش آموزان فقط 20 دقیقه است و نباید تدریس




پرسش: برخی از معلمان همكار می گویند ، زمان یادگیری دانش آموزان فقط 20 دقیقه است و نباید تدریس بیش از 20 دقیقه به درازا بكشد . آیا برای تمام مقاطع و پایه ها این قانون صدق می كند؟
پاسخ :
اگر بخواهیم حوصله یادگیری دانش آموزان را با فرمولی بیان كنیم حدود 2 دقیقه به ازاء هر سال سن دانش آموز ، تا حدود زیادی درست هست .


خانمی كه عكس او را در اینترنت دیده ام ازدواج كنم حال كه او نه عكس مرا دیده
یعنی بروی كودك 10 ساله حدود 20 دقیقه ، وقت خوبی هست و برای یك نوجوان پانزده ساله حدود نیم ساعت وقتی هست كه او به اندازه كافی به فرموده ها و تدریس معلم به خوبی توجه می كند .


خوب نمیتوان
به یاد داشته باشیم كه این قانون بیشتر برای دوران ابتدایی و راهنمایی صادق هست و در سالهای دبیرستان با توجه به انگیزه رقابت ، امتحانات كنكور و شرایط دیگر این وقت افزایش می یابد .



با توجه به اونچه فرموده شد ، وقت 15 تا 20 دقیقه به عنوان یك میانگین مناسب ، پیشنهاد خوبی هست ، بدیهی هست كه چگونگی تدریس معلم یا هنر معلمی او، تناسب سطح دشواری مطالب با ظرفیت و قوای ذهنی فراگیران، شرایط فیزیكی كلاس مثل نور ، دما، صدا و شرایط دیگر در توجه دانش آموزان اثر دارد .



اونچه در جواب به این پرسش بسیار اهمیت دارد نشانه های خستگی دانش آموزان هست .



مثل :


.


رشته مترجمی زبان را بخوانم . ولی نحوه برنامه ریزی برای خودم را بلد نیستم
نفس عمیق كشیدن دانش آموزان « همانند آه كشیدن»

از كنكور نمی
.

نگاه كردن به ساعت
.

توجه زیاد به شرایط و محرك های بیرون از كلاس
.

پرسیدن ساعت از دبیر
.

و طنز "خسته نباشید" به عنوان جمله ای كه از جانب فراگیران به معلم پیش نهاد می شود .




75 out of 100 based on 60 user ratings 185 reviews

كه عشق ظهور میكند وایا عشقی كه در غرب به معنای التذاذ جنسی است در اسلام
هستم ولی در خانه از بی نظمی های ÷در و برادرم عذاب میكشم.مادرم هم از پیس
كو نید من دا

خواندن درس ندارم.

ارائه یک روش بدون ناظر برای انتخاب ویژگی با درنظر گرفتن ارتباط بین ویژگی ها
عملکرد اتصالات پیچی در تخریب پیش رونده
بررسی خواص ساختاری، مغناطیسی و الکتریکی نانو ذرات فریت بیسموت آلاییده شده با عنصر گادولونئوم سنتز شده به روش همرسوبی
مقاوم سازی نشیمن گاه های بتنی با استفاده از CFRP
شناسائی اهداف هوائی با استفاده از اطلاعات فاصله با حدتفکیک بالا
مسکن بهینه اقلیمی با رویکرد تکنولوژی نوین
طراحی و هماهنگی پایدارسازهای سیستم قدرت و ادوات FACTS به منظور بهبود مئرائی نوسانات بین ناحیه‌ای در حضور سیستم های اندازه گئری و کنترل ناحیه و
کاهش توان مصرفی در شبکه های مخابرات سلولی چند آنتنه با استفاده از روش تخصیص آنتن در راستای مخابرات سلولی سبز
ارزیابی و تحلیل مقدار گاز طبیعی تخلیه شده از لوله به محیط
تخصیص منابع منصفانه در ارسال فروسوی سیستم های چندکاربره ی MIMO-OFDMA با استفاده از روش های پیش کدگذاری خطی بدون داشتن اطلاعات کامل کانال در فرستن
*
@