طیب با تروریست خواندن کردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد


طیب با تروریست خواندن کردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد



طیب با تروریست خواندن کردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد
گروه بين‌الملل: در حاليكه همکاری بیشتر کردها و ائتلاف بین‌المللی به اخراج نیروهای تروریستی "دولت اسلامی" کمک کرده است، برخي كارشناسان نظامي گفته‌اند طي امروز و يكي دو روز آينده مشخص خواهد شد آيا داعش به طور كامل از كوباني (عين العرب) عقب نشيني كرده است يا نه.
صبح یکشنبه نیروهای ائتلافی با ۶ حمله هوایی از عملیات تهاجمی "یگان‌های مدافع خلق" علیه شبه‌نظامیان "دولت اسلامی" در محله "کانی عربان" در شرق کوبانی حمایت کردند. نیروهای ائتلافی نظامی به رهبری آمریکا چند هفته است که به مواضع احتمالی نیروهای تروریستی "داعش" در عراق و سوریه حمله می‌کنند. طبق اعلام مرکز فرماندهی نیروهای آمریکایی، در روزهای شنبه و یکشنبه در مجموع ۱۱ حمله هوایی به مواضع نزدیک به شهر کوبانی صورت گرفته است. به گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه، بر اثر تیراندازی‌های پیرامون کوبانی در این دو روز ۳۱ نیروی "داعش" کشته شدند. كارشناسان نظامي گفته‌اند طي امروز و يكي دو روز آينده مشخص خواهد شد آيا داعش به طور كامل از كوباني (عين العرب) عقب نشيني كرده است يا نه.

در همين حال، رئیس جمهور ترکیه، با کمک تسلیحاتی به کردهای مدافع شهر کوبانی مخالفت کرده است. به گزارش خبرگزاری "آنادولو"‌، اردوغان گفته است که حزب کرد "یگان‌های مدافع خلق" (ی‌پ‌گ) در سوریه مثل "حزب کارگران کردستان" (پ‌ک‌ک) در ترکیه "سازمانی تروریستی" است.
شبه‌نظامیان "ی‌پ‌گ" حدود ۵ هفته است که در برابر تروریست‌های "دولت اسلامی" (داعش سابق) از شهر کوبانی واقع در شمال سوریه دفاع می‌کنند. به گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن، آنان روز یکشنبه توانستند به سمت قسمت‌های شرقی کوبانی که در اشغال داعش است پیش‌روی کنند.

رئیس جمهور آمریکا، روز یکشنبه در تماسی تلفنی با اردوغان درباره وضعیت سوریه و به خصوص کوبانی صحبت کرد. به گزارش کاخ سفید، دو رئیس جمهور درباره چگونگی متوقف کردن پیش‌روی تروریست‌ها به تبادل نظر پرداخته‌اند و به یکدیگر اطمینان داده‌اند که در مبارزه با این گروه با هم همکاری داشته باشند. با وجود این اردوغان هنگام بازگشت از افغانستان گفته است که هیچ کس نمی‌تواند از ترکیه انتظار داشته باشد که با ارسال اسلحه برای "یگان‌های مدافع خلق" در سوریه موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، اردوغان گفته است: «این درست نیست که آمریکا که دوست و از متحدان ما در سازمان ناتو است از ما به صراحت بخواهد و انتظار داشته باشد که به سازمانی تروریستی کمک کنیم.» مخالفت ترکیه با ارسال اسلحه برای نیروهای کرد در سوریه هم به تلاش‌های آمریکا برای مبارزه با اسلام‌گرایان افراطی آسیب می‌رساند و هم روابط دو کشور را پیچیده می‌کند. به گفته سخنگوی "یگان‌های مدافع خلق"، نواف خلیل، بحث درباره ارسال اسلحه برای این سازمان هنوز ادامه دارد. خلیل روز یکشنبه به خبرگزاری آلمان گفت: «ما از ابتدا خود را جزو اتحاد بین‌المللی برای مبارزه با داعش دانسته‌ایم.»


بهار نیوز - مقاومت بي‌حاصل تروريست‌هاي داعش در كوباني



(تصاویر) حمله خونین به کنیسه اسرائیلی

1:

خوشم میاد آخر کار رو سیاهی به ذغال های روسیاه حامی غربیا موند.اینجا تملق گویی هایی بی حد و حصر یک جوان بی خبر از دنیا رو ببینید که چطور با آب و تاب از اردوغان و «میراث»ش! برای کردها دفاع می کنه:

میراث انکارناپذیر اردوغان برای کُردها / متین لطفی | پاوه پرس

=========
اردوغان: توقع بیجایی هست که ما به کوبانی کمک کنیم

به نقل افکارنیوز به نقل از بی بی سی،رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درخواست‌ها برای تجهیز نیروهای وابسته به حزب اصلی کردهای سوریه را رد کرده و اون‌ها را "تروریست" خوانده هست.
آقای اردوغان فرمود که "حزب اتحاد دموکراتیک" (در سوریه) مانند پ‌ک‌ک، "حزب کارگران کردستان" در شورش‌های سی سال اخیر در جنوب ترکیه نقش داشته هست.

دولت ترکیه به دلیل درگیر نشدن در نبرد کوبانی مورد انتقاد برنامه گرفته و متهم شده هست که در قدرت گرفتن گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) نقش داشته هست.
شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه واقع در مرز ترکیه از دو ماه پیش تحت هجوم شدید شبه‌نظامیان گروه داعش برنامه گرفته و "یگان‌های مدافع خلق"، شاخه نظامی حزب اتحاد دموکراتیک در حال دفاع از این شهر هستند.

این توقع بسیار بسیار بیجایی هست که ما به درخواست آمریکا برای چنین حمایت‌ها و کمک‌هایی جواب مثبت بدهیم.

اظهارات آقای اردوغان در حالی منتشر شده که کاخ سفید از مکالمه تلفنی او با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا درباره وضعیت کوبانی و نبرد با داعش اظهار داشته هست.
بنا بر فراخوان کاخ سفید، دو رئیس جمهور دیشب (شنبه، ۱۸ اکتبر) "وعده ادامه مشارکت نزدیک برای تقویت همکاری‌ها علیه داعش" را داده‌اند.

شهر کوبانی دیشب و امروز صبح بار دیگر هدف حملات سنگین شبه‌نظامیان دولت اسلامی برنامه گرفت که در روزهای گذشته مجبور به عقب نشینی شده بودند.
کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در مرز ترکیه می‌گوید که گلوله‌باران داعش روز یکشنبه فروکش کرده و فضا نسبت به صبح آرام‌تر شده هست.

افکارنيوز - اردوغان: توقع بیجایی هست که ما به کوبانی کمک کنیم


برآورد اسراییل از توان نیروی هوایی ایران

2:

به گزارشسرايشانس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، "صلاح الدین دمیرتاش" رهبر حزب کُردی صلح و دموکراسی ترکیه تاکید کرد که اونکارا از ارسال کمک‌های انسانی به شهر کُردنشین کوبانی جلوگیری می‌کند.


گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات 1+5


درنیان | اخبار | اونکارا از ارسال کمک‌های انسانی به کوبانی جلوگیری می‌کند


افسران جنگ نرم

3:

فایننشال تایمز: عدم تمایل اردوغان برای صلح با کـُردها، ترکیه را گرفتار گرداب اختلافات فرقه‌ای می‌کند

به نوشته‌ «فایننشال تایمز» صلح با کُردها آخرین موقعيت اردوغان برای نجات ترکیه از پاشیده شدن هست.


ناراحتی رئیس جمهور روسیه از حمله تروریستی در اسرائیل !


طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد

به نقل گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت برای نجات ترکیه از ورود به بحران، رییس جمهور این کشور باید با اقلیت ناآرام کـُرد صلح کند.


لاریجانی، حزب تشکیل می‌دهد
«دیوید گاردنر» در روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت محاصره اخیر شهر کـُردنشین جنوب ترکیه، شهر کوبانی، توسط تروریست‌های داعش یکی از نشانه‌های موارد اختلافی اردوغان با کـُردهاست.


آگهی استخدام برای تصدی وزارت علوم!
کــُردهای ترکیه به دلیل عدم دخالت نظامی این کشور در مقابله با داعش به شدت از دولت ترکیه عصبانی هستند و این درحالیست که ده‌ها نفر از کـُردها هم در اعتراضات جنوب شرقی ترکیه کشته شدند.


تهمینه میلانی:بی هیچ دلیل و مدرکی من را متهم کردند
هم‌چنین در روزهای اخیر نیروی هوایی ترکیه به مواضع کـُردها را در مرز عراق حمله کرده‌است.

اردوغان پیشتر قصد داشت به کـُردهای جنوب شرقی ترکیه امکان تشکیل حکومت مستقلی دهد که کـُردهای ترکیه، شمال عراق و سوریه در این حکومت تحت لوای ترکیه باشند.

اکنون پس از تسلط تکفیری‌های داعش بر شهر کـُردنشین کوبانی ترکیه علی‌رغم درخواست هم‌پیمانانش در ناتو برای کمک به کـُردهای کوبانی در مقابله با داعش، اردوغان نه تنها برای کمک نظامی به کـُردها تمایلی نداشته بلکه از ارسال نیروهای نظامی دیگر به کوبانی جلوگیری می کند.

به نظر می‌رسد اردوغان گسترش تکفیری‌های داعش را به نهادهای آزاد کـُرد در مرز ترکیه ترجیح می‌دهد.

به نوشته «دیوید گاردنر» در روزنامه «فایننشال تایمز» قیاس کـُردها و داعشی‌ها قیاس مناسبی نیست؛ «باوجود تمام بی‌رحمی‌ها میان کـُردهای جنوب ترکیه این قوم محبوبیت خود را در میان امت ترکیه حفظ کرده و هرگز همانند داعشی‌ها دست به سربریدن و کشتار بی‌رحمانه، به صلیب کشیدن و به اسارت بردن برای از میان برداشتن شیعیان و مسیحیان نمی‌زنند.

با این وجود همیشه ترک‌ها نگاه بی‌مروتی به کـُردها داشتند و اردوغان هم پیشتر قویا فراخوان نموده‌بود یکی از مشکلات ترکیه مساله کـُردهاست.

از طرفی رهبران کـُرد عراق %د دستیابی به صلح با ترکیه بودند و اعتقاد داشتند هر صلحی با ترک‌ها تغییر تاریخی برای کـُردها خواهد بود.

به عقیده نویسنده این مقاله اردوغان با عدم کمک نظامی به کـُردهای ترکیه اشتباه بزرگی می‌کند.

هرصلحی بین ترکیه و کـُردها می‌تواند جهشی به سوی حکومت منسجم باشد.

«از اونجایی که یک پنجم جمعیت ترکیه را کـُردها تشکیل می‌دهند، نیت اردوغان هرچه باشد، عدم تمایل وی برای صلح با کـُردها می‌تواند ترکیه را از هم پاشیده کند.

عملکرد اردوغان ممکن هست ترکیه را در گرداب اختلافات فرقه‌ای گرفتار کند»

فایننشال تایمز: عدم تمایل اردوغان برای صلح با کـُردها، ترکیه را گرفتار گرداب اختلافات فرقه‌ای می‌کند

4:

خود این طیب تروریست به تمام معناست

بیچاره بن لادن فقط اسمش بد پخش شده بود .


5:

ترکیه نیاز شدیدی به تجزیه دارد.


6:

فکر کنم ماهیت اصلی ی پ ک همانند پ ک ک و پژاک و کوموله هست و از لحاظ مرام و منش و روش تفاوتی باهم ندارند .

ی پ گ تنها تفاوتی که با توجه به شرایط پیش امده دارد این هست که فعلا از شهر کوبانی دفاع میکند .
لازم به ذکر هست که عده ای از نیروهای کوموله و پژاک نیز همراه اینها هستند .


7:

یعنی موافق دوباره چینی خاورمیانه ( طرح خاورمیانه جدید ) هستین .
اگر بتوانند تنها یک کشور را در خاورمیانه تجزیه نمايند بقیه کشورها نیز دیر یا زود تجزیه خواهند شد .

قبل از بوجود امدن داعش سه کشور با تجهیز تسلحاتی گروههای تروریستی کرد و حتی با تجهیز اقلیم کردستان مخالف بودند .

ان سه کشور، ایران و ترکیه و سوریه بودند عراق هم که نیاز به فرمودن ندارد .

فعلا داعش بهانه ای شده برای تجهیز گروههای فوق الذکر.
تجزیه هر یک از این کشورها بر سرنوشت کشور های دیگر تاثیر مستقیم دارد .


8:

به نظر میاد این اردوغان هم کم کم دارد همان مسیری را طی
می کند که صدام طی کرد .
با این تفرقه افکنی ها و کینه جویی هایی که انجام میدهد فقط
کافیست که کردها از مسئله داعش فارغ شوند تا بعدش به سمت
اختلافات داخلی متمایل شوند .
با نسل کشی هیچ اختلافی حل نشده و نخواهد شد بلکه کینه ها
عمیق تر و دامنه اختلافات داخلی و ایضا خارجی وسیع ترخواهد شد

9:

دیروز زدن خبرنگار پرس تی وی را هم کشتن .

چون زیادی در کار ترک ها در مناطق مرزی با سوریه فضولی کرده بود .
مقصر تصادف یه کامیون فاقد شماره که راننده اش هم متواری هست و پیدا نشده بوده ، برای تصادفی بودن زیادی مشکوکه !

10:

هیچ گروهی نابرابری رو تحمل نمی کنه ...

هر حکومتی که شرایط برابری رو داشته باشه قطعا سرزمینش همواره یکپارچه خواهد ماند ...برای نمونه کشور ترکیه

این دیدگاه باعث شده که از هرسو دیدی مغرضانه به کوردها داشته باشند و هراز چند گاهی دست به نسل کشی بزنند.
در نظر داشته باشید که هزاران کورد در قضیه داعش کشته شده اند ..این تحلیل پایمال کردن واقعیت بود گرامی.


11:

اهل تبریزی؟
بر خلاف اراجیف ترکهای ترکیه pkk یک نیروی کاملا امتی هست با 800 هزار سرباز مسلح و بیش از یک میلیون فعال سیاسی، روزنامه نگار و...
کردستان شمالی در ترکیه 26 میلیون جمعیت دارد که همگی هواداران پ ک ک هستند.
چیه ؟
از اینکه ترکیه در مبارزه با کردها روسیاه شد و چهره بین المللی اش برای همیشه لگد مال شد و به زباله دانی تاریخ پیوست ناراحت هستید؟! نسل کشی ارامنه و یونانیان و آشوری ها کم بود؟ که داعش را هم تاسیس کردید؟ چه کسی از ترکهای ترکیه تروریست تر و فاشیست تر هست؟!

پ ک ک دشمن امریکاست ، مخالف نظام سرمایه داری هست.

سیاست های پ ک ک در نقطه ی مقابل غرب و امریکا و ترکیه هست.

به همین جهت امریکا و ترکیه دست به یکی کرده اند و پ ک ک را در لیست سیاه امریکا! برنامه داده اند.




ypgسیلی به گوش ترکهای ترکیه زده و چنان ماهیت زشت ترکیه را بر ملا کرد که ترکهای ترکیه رسما به غلط کردن افتادند.

ایران، غرب، امریکا، هسترالیا و...

همگی از ی پ گ سپاسگذاری کرده اند و ی پ گ را به رسمیت شناخته اند.

محبوبیت روز افزون ی پ گ در جوامع بین المللی باعث شده از دیگر کشور ها، امت با شور و اشتیاق به این نیروها بپیوندند..

ی پ گ تنها نیرویی هست که تا به امروز در برابر ترکهای داعش مقاومت کرده.

12:


مرام و منش آتاتورک کاملا در شما مشهود هست.

13:


شکست سیاست های ترکیه در مقابل ypg دل بسیاری از پان تورکها را بدرد آورده هست.
شما هم مستثنا نیستید
ترکیه برای ابدیت به آشغالدانی تاریخ پیوست

14:

این و بخونید بد نیس:

فرماندهان ترکی که برگ برنده اسد هستند/ آیا ماهر اسد وارد صحنه می شود + تصاویر





طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد

گروهی نظامی در سوریه به نام "تیم چهارم" به فرماندهی "ماهر اسد"، برادر بشار اسد وجود دارد که از نظر نظامی، تسلیحاتی و اطلاعاتی در بالاترین سطح برنامه دارد.

برای مثال انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه که به دلیل خیانت یکی از مسئولان ارتش رخ داده بود، در ساعت 7.30 صبح اتفاق افتاد؛ ولی به دلیل حضور "تیم چهارم" در مکان حادثه، هیچ فردی از این خبر تا ساعت 12 مطلع نبود.

"ماهر اسد"، یک شخصیت نظامی بسیار قدرتمند هست.

اگر "گروه چهارم" وارد صحنه درگیری سوریه شود؛ دیگر نمی‌توان برای موضوع سوریه راه حلی سیاسی پیدا کرد.

پس از انفجار در ساختمان امنیت ملی در دمشق، "گروه چهارم" به مسلحان مخالف دولت در منطقه "التضامن" حمله کرد و در عرض دو ساعت بیش از دو هزار تروریست را کشت.
طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد
کردهای سوریه که جمعیت اونها بیش از 1.5 میلیون نفر هست، از طرفداران دولت بشار اسد هستند.

"عبدالله اوجولانرهبر "پ‌ک‌ک" فراخوان نموده هست که من 4000 فدایی دارم که همه اونها را برای بشار اسد قربانی خواهم کرد.
سوریه چهار فرماند ارشد ارتش ترکیه را در اختیار دارد که ترکیه فراخوان نموده بود در صورت آزادی این چهار نفر، "ریاض الاسعد"، رئیس گروه‌های مسلح مخالف دولت را به دمشق تحویل خواهد داد؛ اما سوریه فراخوان نمود؛ ریاض الاسعد را که هر وقت اراده کنیم می‌توانیم دستگیر کنیم و در ازای آزادی فرمانده ترک، آزادی "عبدالله اوجولان" را می‌خواهیم.

این چهار افسر ارتش ترکیه، وقتی که ارتش سوریه در عملیاتی برون مرزی در خاک ترکیه قصد دستگیری "حسین هرموش"، یکی از فرماندهان گروه‌های مسلح مخالف دولت را داشت، دستگیر شدند.

وجود این چهار فرمانده ارشد ارتش ترکیه، باعث شده تا ترک‌ها هر چه قدر هم سعی در ایجاد تنش داشته باشند، هرگز با سوریه وارد جنگ نشوند.

بشار اسد در مرحله اول منطقه "حسکیه" را در اختیار کردها برنامه داد؛ شناسنامه سوری برای اونها صادر کرد و به اقدام به توزیع اراضی میان اونان کرد؛ دولت سوریه همچنین مدارسی در اختیار اونها برنامه داد تا زبان کردی را تدریس نمايند و به اونها اجازه ورود به ارتش و پرلمان را داد.

حافظ اسد حزب کارگر کردستان را تأسیس و بشار اسد این حزب را قدرتمند کرد.

فرماندهان ترکی که برگ برنده اسد هستند/ آیا ماهر اسد وارد صحنه می شود + تصاویر - مشرق نیوز | mashreghnews.ir

15:

من کردم!
ولی کشور من ایرانه!

خوب شما حامی شوروی باش چون اونم مخالف سرمایه داریه!

pkk قبلا بچه های امت بی گناه مناطق مرزی رو می دزدید(بچه های کرد و غیره) و اگرم کسی مخالف می بود نابودش می کردن!

اینا دیگه حاشا نداره!!!
هر کی حامی pkk باشه خودش و خراب کرده!

16:

نقش خائنانه دولت ترکیه علیه کردهای سوری و سفر ناکام رهبر کردهای سوریه به ترکیه

هموقت با تشدید حملات گروه تروریستی داعش به شهر عین عرب و گلوله باران سنگین شهر با توپ و خمپاره ، ارتش ترکیه بر تدابیر امنیتی و نظامی در مرزهای خود با سوریه اضافه کرده و از ورود و خروج کردهای آواره و مدافعان مجروح کرد سوریه بشدت ممانعت می کند.



به فرموده گروهی از شاهدان عینی شب گذشته نیروهای ارتش ترکیه مستقر در دروازه مرزی "مرشد پنار" درنزدیکی مرز ترکیه با شهر کوبانی اجازه عبور به یک آمبولانس حامل یکی از مدافعان کرد ساکن در شهر عین عرب (کوبانی) که در درگیری با عناصر داعش بشدت مجروح شده بودند ندادند که موجب فوت این فرد مجروح در اثر شدت خونریزی شده هست.



در همین رابطه ، روزنامه ترکیه‌ای "طرف" نیز فاش کرد که ۸ تن از مهمترین سران گروه تروریستی داعش پس از جراحت در نبرد با کردهای سوریه برای درمان به جنوب ترکیه منتقل شده و اکنون در بیمارستانی خصوصی درمان می شوند، و دولت ترکیه هم نقل و انتقال و هزینه درمان اونان را تقبل کرده هست.


چند ماه پیش نیز خبرگزاری اوناتولی نیز اذعان کرده هست تعداد بسیاری آمبولانس نزدیک مرزهای ترکیه و سوریه توقف کرده تا تروریست‌های مجروح را فورا به بیمارستانهای ترکیه منتقل نمايند.

طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد

نقل مرکز حقوق بشر سوریه می افزاید که نیروهای ساوقت اطلاعات و امنیت ترکیه دهها نفر از جوانان کرد داوطلب دفاع از شهر عین عرب (کوبانی) را به اتهام عضویت در حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کرده هست.

این نقل می افزاید که نیروهای ارتش ترکیه در مواجهه با آوارگان کرد سوریه به اونها می گویند: "شما از عناصر گروه تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کرد ترکیه) هستید و باید همه کسانی که در شهر کوبانی باقی مانده اند بدست داعش کشته شوند".

طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد

به فرموده منابع آگاه در این سفر که با ناکامی مطلق همراه بوده هست ، رییس حزب دموکراتیک کردستان سوریه از مقامات ترکیه خواهش کرد تا جلوی پیشروی عناصر گروه تروریستی داعش را به داخل شهر عین عرب (کوبانی) بگیرند که با امتناع اونها مواجه شده هست.

در دیدار رهبر کردهای سوریه با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه وی با پیش کشیدن حضور گروهی از عناصر گروه تروریستی پژاک در کنار نیروهای مدافع شهر عین عرب به صراحت به وی فرمود که "فرقی میان مدافعان شهر و داعش قائل نیست".

این درحالی هست که منابع متعددی از ارسال روزانه صدها تن سلاح و مهمات از سوی ارتش و دولت ترکیه برای داعش خبر می دهند.

به فرموده ساکنان یکی از روستاهای مرزی ترکیه با سوریه امت این روستا و سایر روستاهایی که کاروانهای تسلیحات برای داعش از اونها عبور می نمايند با تشکیل کمیته های امنیت و برپایی ایست و بازرسی در مدخل ورودی و خروجی روستاهایشان تلاش می نمايند تا از ارسال سلاح برای تروریستهای داعش جلوگیری نمايند.



این منابع اضافه کردند که مسئولان ترک جلوگیری از عملیات داعش علیه شهر عین عرب را به دو موضوع مشروط کرده اند که با مخالفت بسیار جدی رهبر کردهای سوریه مواجه شد:


اول:
پیوستن کردهای سوریه به گروه تروریستی "ارتش آزاد سوریه" و همکاری با دولت ترکیه برای جداسازی مناطق شمالی و شمال شرقی سوریه (تجزیه سوریه) با هدف ایجاد "منطقه حائل زمینی و پرواز ممنوع هوایی" (مشابه اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در ایجاد کمربندی امنیتی در مناطق جنوب لبنان).

دوم: مبارزه عملی کردها با دولت قانونی سوریه و ارتش این کشور دوشادوش گروههای تروریستی داعش و النصره و ارتش آزاد.

صالح مسلم پس از مواجه شدن با شروط ترکیه ضمن رد قاطع شروط مسئولان ترک این کشور را به مقصد اروپا برای رایزنی و جلب کمک مسئولان اتحادیه اروپایی ترک کرد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی پس از خروج از ترکیه رسما مسئولان این کشور را به همدستی با داعش برای نابودی و نسل کشی کردهای سوریه متهم کرد و از جامعه بین الملل خواست به مسئولان ترکیه برای قطع حمایت های همه جانبه از گروه تروریستی داعش فشار وارد آورند.

در گیری در زمین طیب:

شدید ترین اعتراضات در شهر کرد نشین "جیلان بینار" در نقطه مقابل شهر سوری عین العرب (کوبانی) رخ داد که طی اون جوانان و امت ساکن در منطقه به مراکز پلیس و ژاندارمری حمله ور شدند.

یک منبع محلی به رسانه ها فرموده هست که علت حمله امت به مراکز ارتش و پلیس و ژاندارمری ترکیه مستقر در این منطقه رسیدن خبر انتقال دهها کانتینر تسلیحات و مهمات از سوی ارتش ترکیه برای تحویل به گروه تروریستی داعش از طریق ایستگاه راه آهن این شهر بوده هست که با انتشار این خبر امت که پیشتر بارها از نزدیک شاهد اینگونه انتقالها بوده اند به خشم آمده و به خیابانها ریخته اند.

دخانیه آزاد شد/ سفری که امید کردها را ناامید کرد/ هدیه تروریست‌ها به اسرائیل/ آتش اعتراضات در اونکارا شعله‌ور شد +تصاویر - مشرق نیوز | mashreghnew

+
اوجالان از داخل زندان اردوغان را تهدید کرد/ چرا تصرف القلمون برای تکفیری‌ها مهم هست؟ / نقشه ترکیه برای تجزیه سوریه +فیلم و عکس - مشرق نیوز |

17:

فساد اخلاقی در پ.ک.ک و پژاک





طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد
یکی از واقعیت های افشا شده گروهک پ.ک.ک و پژاک فساد اخلاقی و روابط نامشروع اونان می باشد ، سران این فرقه با انتخاب دختران زیر ۱۸ سال بعنوان محافظان خود به فساد و هرگونه رفتار حیوانی دست می زند ؛ سرکرده های این گروهک به دور از کوهستانها که مقرر فعالیتهای تروریستی می باشد با دختران زیبا رو به عیاشی و فساد مشغول هستند ، در حالی که سایر اعضاء در سرما وگرمای سال بدور از امکانات رفاهی و بهداشتی در بدترین شرایط زندگی با قوانین منسوخ کمونیستی اجیر خواسته های سرکرده های جانی خود شده اند .
متاسفانه شعار آزادی جنسی در پ.ک.ک و پژاک جوانان و نوجوانان بسیاری را فریب داده هست ،اونان با تبیلیغات و رسانه های گروه از هیجانات و شور جوانی اونها سوء هستفاده کرده و با حیله و نیرنگ جذب گروهک می نمايند ، اما پس از ورود معلوم می شود موضوع چیز دیگری هست ، دختران خوش اندام و زیبارو در خدمت سرکرده ها ی فرقه برنامه گرفته و مابقی اسلحه به دست قتل و کشتار را آموزش می بینند ، تعداد بیشتری از این اعضای فریب خورده از بردگی جنسی به تنگ می آیند ولی نمی توانند خود را از دست اونان رها نمايند و در صورت هر گونه اعتراض مرگ را پیش روی خود می بینند .
گروهگ تروریستی با حرف های دهن پرکن دختران ساده کرد به ویژه در روستاها را برای یک زندگی رویایی فریب می دهد .

بسیاری از دختران مورد تجاوز جنسی برنامه می گیرند ،اما با توجه به حساسیت موضوع اونان از علنی کردن اون یا می ترسند و یا خجالت می کشند و تعدای نیز خودکشی را بهترین راه حل می دانند .

در زیر اسامی تعدادی از دختران عضو پژاک که به خاطر تجاوز جنسی خودکشی کرده اند را می آورم .
دوله نودیده با نام کد زیلان،شیرین آمود با نام کد آیتن،رحیمه یاشار با نام کد ریحان،سحرفیلیز با نام کد سوزدار،هدیه زنگین با نام کد بریوان، سونگول سالمان با نام کد روزرین، فاتما بایسال با نام کد ژیندا، امینه عثمان با نام کد آهین و …
اما باتوجه به اقتضاء سنی اعضاء و پایبند نبودن به احکام اسلامی روابط نامشروع در کوهستانها بین پسران و دختران بدون هیچ مزاحمتی صورت می گیرد که نتیجه این اعمال نا پسند وقوع انواع بیماریها ی سرایت نماينده و خطرناک می باشد .سران کرد ستیز پ.ک.ک و پژاک برای اعضای خود تاریخ مصرف دارند یعنی اعضایش را تا وقتی که قابل هستفاده هستند قبول دارد و اعضای از کار افتاده ( کسانی که دجار بیماریهای صعب العلاج و یا قطع عضو شده اند ) یا از گروه راند ه می شوند و یا باید در اردوگاههای به انتظار مرگ بنشینند، نکته قابل توجه اینکه در محل هستبرنامه این گروهک هیچ گونه امکانات درمانی وجود ندارد که بیمار خود را درمان نماید ، عدم دکتر و درمانگاه در کوهها باعث شده هست که سران این فرقه با فرمودن این که یک گریلا اصلاً مریض نمی شود از زیر بار این موضوع فرار نمايند.
حال خودتان قضاوت کنید آیا چنین گروهکی که سران اون به عیش ونوش مشغول هستند و اعضاء اون در لجن زار فساد اونان فرو رفته می تواند کردستان را از مشکلات رهایی دهد؟

18:

ایا این نابربری فقط در ترکیه صدق میکنه یا در کشورهایی مثل ایران هم که تعداد اقوام ساکن در انها از ترکیه بیشتر هست ؟
هیچ چیزی ترور را توجیه نمیکند و گروههای تروریستی چه کرد باشند چه ترک و چه فارس یا عرب هیچ گاه مقدس نیستند .
ضمنا در بین اعضای داعش دومین کثرت سپس عربها متعلق به کردهاست.

خیلی از اعضای داعش کرد هستند عزیز .


19:

هرگز دنیا با نظرات شما اداره نمیشود .
هر کشوری برای اینده اش خودش تصمیم میگیرد شکست یا پیروزی سیاسی ترکیه به من ربطی ندارد ولی شما به صورت ضمنی از گروههای تروریستی مانند کوموله و پژاک و پ ک ک و غیره حمایت میکنید .

این گروهها باید به اشغالدانی سپرده شوند و سپرده خواهند شد .
هنوز داغ جوانانی که توسط نیروهای خائن و نامرد کوموله و پژاک ناجوانمردانه کشته شدند بر دل خانواده هایشان هست .

لازم به ذکر هست که در بین کسانی که به دست کوموله و پژاک کشته شده اند کرد هم هست .


20:

اوضاع کمی پیچیده هست.


یا شاید هم بینش سیاسی ما ته کشیده هست.


21:

کجای پ ک ک امتی هست ؟ اگه با کردهای ترکیه صحبت کنی هیچ وقت این حرفو نمیزنی اکثریتشان دل خوشی از تروریستهای پ ک ک ندارند .

تروریستهای پ ک ک بیشترین ضربات را به اهالی کرد زده هست از خراب کردن خانه و مسجد و مدرسه بگیر تا قتل عام خانواده های کرد و تجاوز جنسی به زنان و دختران و ربودن دختران .

قاچاق مواد مخدر و معتاد کردن اجباری نیز از شاهکارهای تروریستها پ ک ک هست.
از اینکه ترکیه در مبارزه با کردها روسیاه شد و چهره بین المللی اش برای همیشه لگد مال شد و به زباله دانی تاریخ پیوست ناراحت هستید؟! نسل کشی ارامنه و یونانیان و آشوری ها کم بود؟ که داعش را هم تاسیس کردید؟ چه کسی از ترکهای ترکیه تروریست تر و فاشیست تر هست؟!
فعلا که شما از تروریستها حمایت میکنید .
پ ک ک دشمن امریکاست ، مخالف نظام سرمایه داری هست.

سیاست های پ ک ک در نقطه ی مقابل غرب و امریکا و ترکیه هست.

به همین جهت امریکا و ترکیه دست به یکی کرده اند و پ ک ک را در لیست سیاه امریکا! برنامه داده اند.
پ ک ک را هم غربیها تاسیس کرده اند و این تروریستها با اسراییل و امریکا بیشترین رابطه را دارند درحقیقت غلام حلقه به گوش اسراییل هستند .

ایران، غرب، امریکا، هسترالیا و...

همگی از ی پ گ سپاسگذاری کرده اند و ی پ گ را به رسمیت شناخته اند.

محبوبیت روز افزون ی پ گ در جوامع بین المللی باعث شده از دیگر کشور ها، امت با شور و اشتیاق به این نیروها بپیوندند..

ی پ گ تنها نیرویی هست که تا به امروز در برابر ترکهای داعش مقاومت کرده.

بعدها ادعا خواهید کرد از تروریستهای پژاک و کوموله و پک ک هم تقدیر و تشکر شده هست
ضمنا سپس عربها بیشترین گروه تشکیل دهنده داعش کردها هستند نه ترکها
این اواخر هم تعدادی از اعضای کُرد خود را به جرم خیانت اعدام کرد
حتی فرمانده داعش جهت حمله به کوبانی نیز یک کرد هست به نام ابوالخطاب کردی و این هم عکسش

طیب با تروریست مطالعهکردها از ارسال کمک به کوبانی جلوگیری کرد
وقتی از معادلات منطقه منطقه زیادی اطلاع نداریم نباید اظهار نظر های احساسی بکنیم .


22:



وای به حال این اطلاعاتت

همشون ترک و عربن

گاهی خارجیا هم هستن !! چچن و ...


23:

فعلا دل اونی که بدرد اومده من نیستم و مطلقا نخواهم بود .

کاملا مشخصه کی دلش درد اومده

24:

خیلی بهتر .


فقط یه چیز بگم مرام منش گروهکهای تروریستی مانند پ ک ک و پژاک و داعش و ...

را اصلا نمیپسندم لطف کن منو به اونا نچسبون

25:

نابرابری در ترکیه با ایران را مقایسه نکنید ...

ترکیه عملا داره در حق کوردها جنایت می کنه.
دفاع از خاک ترور نیست ..

شما حامی کشته شده های داعش هستید ؟ ...داعش تعدادی زیادی از اعضای کردشو تیرباران کرد چون نفوذی پیشمرگه ها بودند..


26:


در بین داعش افراد انگشت شمار از دیگر کشورها هم هست.
اما نیروهای داعش عموما عرب اند و بقیه هم سربازان ترکیه اند که به عضویت داعش در آمده اند.


خیلی اطلاعاتت بالاست!

27:

شما شخصا با کردهای ترکیه حرف زده اید؟!!!!
ترکیه( کشوری که جان فدایش هستید) منجر به کشته شدن و آواره شدن 5 میلیون انسان شد.

که 700 هزار از اونان کرد بودند.

تا چند سال پیش اگر کسی در ترکیه فراخوان می کرد که من ترک زبان نیستم و کرد زبان هستم ، اعدام می شد.

در هیچ جای دنیا هرگز کسی را به خاطر داشتن زبانی مجزا از زبان حکومت مرکزی اعدام نکرده اند.

اما ترکهای کثیف ترکیه این کار را می کردند!!

کردها، ارمنی ها، علوی ، آشوری ها از تمامی حقوق خود در ترکیه محروم بودند.


ترکیه از هیچ جنایتی دریغ نمی کرد.
وقتی امتی از تمامی حقوق خود محروم باشند و دولت هم از هیچ جنایت و نسل کشی اجتناب نکند و تمامی درهای مسالمت آمیز و دیپلماسی هم بسته شده باشند.

هیچ راهی نمی ماند بجز مبارزه ی مسلحانه.

کردها هیچ چاره ای نداشتند بجز مبارزه ی مسلحانه .
شما جای کردها بودید چکار می کردید؟ برای حیوانات ترکیه دست می زدید و هورا می کشیدید تا هر کاری که دلشان می خواهد بنمايند؟!!

28:

ترکها رویای جهانی شدن داشتند!!
رویای پیوستن به اتحادیه ی اروپا!
رویای عضویت در شورای امنیت!
رویای از بین بردن خودمختاری کردستان!
رویای ایجاد حکومتی در سوریه که کاملا مطیع ترکیه باشد!
رویای فراموش شدن نسل کشی ارامنه و یونانیان بدست ترکها!

ولی با حمایت ترکها از داعش و شکست ترکیه بدست ypg
و نمایان شدن چهره ی واقعی ترکها بدست ypgو نهاد های سیاسی، امتی، مدنی و حقوق بشری کردستان، ترکیه نه تنها به رویایش نرسید بلکه به آشغالدانی تاریخ پیوست و رو سیاه عالم شد.
مطمئنن این یک شکست سخت هست برای ترکها، خصوصا دوست داران کمال آتاتورک که شما هم یکی از اونان هستید.و سخت دل پان تورکها را به در آورده هست.
همچنین غم کشته شدن 2000 داعشی بدست ypg در اطراف کوبانی پان تورکها را به سختی داغ دار کرده هست!

29:

با نظرا اردوغان و پدر ترکها( کما آتاتورک) هم اداره نمی شود.
هر کشوری باید با رای و نظر امت اون کشور اداره شود.
من نه از پژاک و نه از کومله جانب داری نکردم.
شما به دلیل داغ کشته شدن نیروهای داعشی و رو سیاه شدن ترکیه به خودتان اجازه داده بودید به ypg انگ تروریست بزنید.
من هم در جواب عرض کردم توانایی ها و شجاعت ypg دل سربازان آتاتورک را بدرد آورده که شما هم یکی از این سربازانید.

30:

داعش نیرویی هست که بدست سنی مذهب ها ایجاد شده هست.

افغانها، تاجیکها، بلوچها، کردها، مسلمانان اروپا( فرانسوی ها، هلندی ها و...) به داعش گرویده اند.

اما تعداد اینها بسیار بسیار اندک هست.

انگشت شمار اند.

مسلمانان تندرو مانند سلفی ها، اصلا چیزی به نام کشور و ملیت نمی شناسند.

اکثریت نیروهای داعش عرب و ترکهای سنی مذهب ترکیه اند.



دفاع کردها از زبان کردی، فرهنگ کردی، هویت کردی و سرزمین مادریشان به معنای ترور نیست اگر این دفاع ترور هست پس تمامی انسانها تروریست اند خصوصا کسانی که در راه میهن کشته می شوند!
فلسطین و اسرائیل وارد مبارزه ی مسلحانه شده اند چون هیچ راهی دیپلماسی برای مذاکره نمانده هست.
ایران و عراق وارد مبارزه ی مسلحانه شدند چون عراق به ایران تجاوز کرد.

به مانند تجاوز ترکها به سرزمین کردها

در انقلاب 57 امت وارد مبارزه ی مسلحانه شدند چون راه مذاکره باقی نمانده بود( حداقل از جانب یکی از طرفین)
چگوارا در امریکای جنوبی دست به مبارزه ی مسلحانه زد چون هیچ راه دیپلماسی نمانده بود.
مبارزه ی مسلحانه همیشه آخرین راه ممکن و در عین حال پر هزینه ترین راه برای دست یابی یک ملت به حقوقش هست.
کردها علیه ترکهای ترکیه وارد یک مبارزه ی مسلحانه شده اند چون مجبور اند.

چون ترکیه هیچ راه دیپلماسی را باقی نگذاشته هست.


افکار پان ترکی شما نمی تواند توجیه نماينده ی نسل کشی های ترکیه و حمایت اخیر ترکیه از داعش باشد.

نمی تواند توجیه نماينده ی سخنان رجب طیب اردوغان باشد

31:

رئیس جمهور ترکیه همان حرفی را زده که پان ترکها در این تالار تکرار می نمايند!
البته ترکیه با مقاومت شدید کردها و علوی ها مواجه شده هست.
رسما به غلط کردن افتاده و ظاهرا قصد دارد مرزهایش را باز کند

32:

داغش نکن بابا!
خودشون می گن ما اسلحه نداریم!کشتار امت و نمی بینید؟

بعدشم اگه کردا خیلی قوی بودن چند سال قبل آمریکایی ها ترکیه رو از حمله به اونها بر حذر نمی داشتن(گر چه کرد سوریه و عراق و ترکیه قضیه ش جداس).

ولی به هر حال اگر قضیه این طوری بود که شما می فرمودی الاون اوجالان زندانی نبود!

من خودم یه ذره ام حرف خبرگزاری های آذربایجانی رو قبول ندارم و این نژاد بازیا هم اصلا برام خوشایند نیست ولی اگر قدرت کردا یک دهم چیزی که شما ادعا می کنی می بود الاون این همه سال به خاطر حقوقشون نمی جنگیدن!

33:

حتما! احتمالا فرش قرمزم راه می ندازن!
به نظر من همون بهتر که باز نکنه!فکر می کنید برن ترکیه ازشون هستقبال می کنن؟
خیر قربان!بدترین جنایات غیر انسانی رو روشون انجام می دن و دوباره بردگی جنسی و قاچاق انسان و هزار جور سو هستفاده ی دیگه...


34:

بیشترین حمایت از داعش نیز توسط اقلیم بارزانی شده بود داعش نقشه کردستان را مطابق اوهام بارزانی کشیده بود .

تا چندی پیش هم هیچ تیر اندازی بین کردها و داعش انجام نگرفته بود تا وقتی که اربیل زیر قولش زد .
بد نیست به لینکهای زیر سری بزنید .
داعش نفت عراق را از طریق اقلیم کردستان و سوریه می‌فروشد - Nividar نیویدار

معامله نفتی مقامات کُرد عراقی با داعش - مشرق نیوز | mashreghnews.ir

خبرگزاری بین المللی تسنیم - جنگ نفتی بین داعش و اقلیم کردستان عراق


35:

شخصا با چندین نفر از کردهای ترکیه حرف زده ام .

اکثریت شان دل خوشی از پ ک ک ندارند
+
من جان فدای هیچ کشوری نیستم اما انچه مشخصه شما کشته مرده ی تروریستهای پ ک ک و جانیان پژاک هستید .
ضمنا امار فله ای ندید عزیز .
تا چند سال پیش اگر کسی در ترکیه فراخوان می کرد که من ترک زبان نیستم و کرد زبان هستم ، اعدام می شد.

در هیچ جای دنیا هرگز کسی را به خاطر داشتن زبانی مجزا از زبان حکومت مرکزی اعدام نکرده اند.

اما ترکهای کثیف ترکیه این کار را می کردند!!


کردها، ارمنی ها، علوی ، آشوری ها از تمامی حقوق خود در ترکیه محروم بودند.


ترکیه از هیچ جنایتی دریغ نمی کرد.


وقتی امتی از تمامی حقوق خود محروم باشند و دولت هم از هیچ جنایت و نسل کشی اجتناب نکند و تمامی درهای مسالمت آمیز و دیپلماسی هم بسته شده باشند.

هیچ راهی نمی ماند بجز مبارزه ی مسلحانه.

کردها هیچ چاره ای نداشتند بجز مبارزه ی مسلحانه .
شما جای کردها بودید چکار می کردید؟ برای حیوانات ترکیه دست می زدید و هورا می کشیدید تا هر کاری که دلشان می خواهد بنمايند؟!!
کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک

36:

هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .

37:

تروریست هرکه باشد و در هر زبان و دین و مذهبی باشد تروریست هست و باید نابود شود .


حالا هرچه میخواهد دل تنگت بگو

38:


قبول
اکثریت نیروهای داعش عرب و ترکهای سنی مذهب ترکیه اند.

تعداد کردها بمراتب بیشتر از ترکهاست .

گرچه از هر تبار و نژادی باشند تروریست هستند و جنایتکار که باید نابود شوند .
دفاع کردها از زبان کردی، فرهنگ کردی، هویت کردی و سرزمین مادریشان به معنای ترور نیست اگر این دفاع ترور هست پس تمامی انسانها تروریست اند خصوصا کسانی که در راه میهن کشته می شوند!
دفاع از زبان و فرهنگ و سرزمین شایسته تقدیر هست و وظیفه هر کسی .

اما هدف وسیله را مباح نمیسازد .
تجاوز جنسی و کشتن فله ای خانواده های کرد اعتیاد اجباری و ایجاد وحشت و نا امنی توسط تروریستهای پ ک ک یا پژاک با دفاع تفاوت بسیاری دارد و هیچ وقت قابل قبول نیست .
با حساب شما جنایتکاران داعشی هم حق خواهند داشت جهاد نمايند برای دینشان !!!!!!!!!
افکار پان ترکی شما نمی تواند توجیه نماينده ی نسل کشی های ترکیه و حمایت اخیر ترکیه از داعش باشد.

نمی تواند توجیه نماينده ی سخنان رجب طیب اردوغان باشد
افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم
مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

39:


40:

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
دفاع از زبان و فرهنگ و سرزمین شایسته تقدیر هست و وظیفه هر کسی .

اما هدف وسیله را مباح نمیسازد .
تجاوز جنسی و کشتن فله ای خانواده های کرد اعتیاد اجباری و ایجاد وحشت و نا امنی توسط تروریستهای پ ک ک یا پژاک با دفاع تفاوت بسیاری دارد و هیچ وقت قابل قبول نیست .
با حساب شما جنایتکاران داعشی هم حق خواهند داشت جهاد نمايند برای دینشان !!!!!!!!!

هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .



افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم

مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

بیشترین حمایت از داعش نیز توسط اقلیم بارزانی شده بود داعش نقشه کردستان را مطابق اوهام بارزانی کشیده بود .

تا چندی پیش هم هیچ تیر اندازی بین کردها و داعش انجام نگرفته بود تا وقتی که اربیل زیر قولش زد .
بد نیست به لینکهای زیر سری بزنید .
داعش نفت عراق را از طریق اقلیم کردستان و سوریه می‌فروشد - Nividar نیویدار



کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک 3 روز پيش 04:47 PM
کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک 3 روز پيش 04:47 PM
در سطح بین الملل کمتر رسانه ایست که از نیروهای ی پ گ تعریف و تمجید نکند.
تمامی رسانه ها به جز رسانه های ترکیه و آذربایجان و حجاز شهامت، شجاعت و آزادگی کردها را ، خصوصا ypg را می ستایند.
کوبانی مدرسه ی آزادی و انسانیت و مقاومت شده هست.
سمبل آزادی شده هست.
همین موضوع خاری شده در چشمان پان تورکها
علاوه بر این سیستم دموکراسی که در کانتونهای کردستان غربی بربرنامه هست زبان زد عام و خاص شده حتی کشور هایی مانند سویس و نروز مدام در خبرگزاری هایشان از این دموکراسی سخن می کویند.

دموکراسی که مو را به تن ترکهای ترکیه سیخ کرده هست.

اما ترکیه چی؟ هیچ رسانه ای در دنیا نیست که ترکیه را به خاطر حمایت از داعش سرزنش نکند.

برگ ننگین دیگری به کارنامه ی شرم آور ترکهای ترکیه اضافه شده هست.

همان ترکهایی که در بزرگترین نسل کشی قرن بیستم دست داشتند و شما معتقد هستید که هیچ نسل کشی در کار نبوده!

دو موردی که ذکر کردم خار چشم سربازان آتاتورک شده هست.

خوره ی ذهن اونان شده هست به طوری که تبدیل به تریبون رجب طیب اردوغان شده اند و ماشین وار سخنان پان تورکها را تکرار می نمايند.

ترکیه به مدت دو سال هست سخنان شما را تکرار می کند اما راه به جایی نبرد

تصور کرده اید اگر در این تالار کوچک سخنان اردوغان را تکرار کنید می توانید نظر امت جهان را نسبت به ypg تغییر دهید!!!؟ و آبروی از دست رفته ی ترکیه را باز گردانید!!!؟
اندکی بی اندیشید و بعد سخنان اردوغان را تکرار کنید!!!

41:

عجب خبر گذاری های مهمی!! چقدرم معتبرن!
اومدی اینجا که بگی ترکیه حامی داعش نیست؟!!
یعنی 5 میلیارد انسان در تمامی دنیا اشتباه می کنن و خبرگذاری های تمام دنیا نادرست هست و فقط و عالی و سربازان آتاتورک درست می گویید؟!!

مثلا گیریم حرف شما درست باشد!! اقلیم کردستان نفت داعش را بخرد!!
سوال اینجاست اقلیم کردستان توسط چه کشوری نفتش را روانه ی بازار جهانی می کند؟ ترکیه
یعنی اینکه نفت داعش برای ورود به بازار جهانی حتما و حتما باید ابتدا وارد ترکیه بشود.
کمک دلالان نفتی ترکیه به درآمدزایی داعش - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK

پایگاه خبری تحلیلی اترک - ترکیه واسطه ی فروش نفت داعش

هشدار امریکا به ترکیه : ترکیه نفت داعش را نخرد
هشدار عضو کمیسیون انرژی نسبت به خرید نفت ...

- قدس اونلاین | قطره


امریکا: نفت داعش به ترکیه منتقل می شود
آمریکا: نفت داعش به ترکیه منتقل می‌شود - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News

42:

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم

مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .

نه مشخصه که ypg بدجوری حال ترکها رو گرفته!
عوض اینکه پشت کامپیوتر بشینی و از آتاتورک و اردوغان حمایت کنی پاشو برو لب مرز ترکیه به برادران ترکت کمک کن، همان تورکهایی که داعش را ایجاد کرده اند.

برو کمک کن تا هم تسکین پیدا کنی و هم بیکار نباشی!


یکی از دوستام می فرمود با غلبه ی کوردها و ypg بر داعش و در واقع خار و ذلیل کردن ترکیه، 10000000 از ترکها به یکباره دچار حمله ی قلبی شدن!! من کلی خندیم فرمودم مگه چنین چیزی میشه؟!
ولی با نوشته های بی ربط شما به این نتیجه رسیدم که واقیت داره!
اینهایی که نوشتی چه ربطی به مقاومت و شجاعت کردها در کوبانی داره؟ اصلا چه ربطی به ypg داره؟!
پر طاووس چه ربطی به لایه ی اوزون داره؟!!

43:

دقیقا به همین شکلیست که شما فرمودید.
داغی که ypg بر دل پان تورکها گذاشته هرگز تسکین نمی یابد

44:


شما هم به مانند اردوغان و ترکهای ترکیه دست و پای بیهوده می زنید، سخنانتان خریداری ندارد جز خود ترکها!

به کوری چشم تمام ترکهای ترکیه و جان فداهای آتاتورک
ا نوامبر، به عنوان روز کوبانی نامگذاری شد

45:

داعش نیرویی هست که بدست سنی مذهب ها ایجاد شده هست.

افغانها، تاجیکها، بلوچها، کردها، مسلمانان اروپا( فرانسوی ها، هلندی ها و...) به داعش گرویده اند.

اما تعداد اینها بسیار بسیار اندک هست.

انگشت شمار اند.

مسلمانان تندرو مانند سلفی ها، اصلا چیزی به نام کشور و ملیت نمی شناسند.

اکثریت نیروهای داعش عرب و ترکهای سنی مذهب ترکیه اند.



دفاع کردها از زبان کردی، فرهنگ کردی، هویت کردی و سرزمین مادریشان به معنای ترور نیست اگر این دفاع ترور هست پس تمامی انسانها تروریست اند خصوصا کسانی که در راه میهن کشته می شوند!
فلسطین و اسرائیل وارد مبارزه ی مسلحانه شده اند چون هیچ راهی دیپلماسی برای مذاکره نمانده هست.
ایران و عراق وارد مبارزه ی مسلحانه شدند چون عراق به ایران تجاوز کرد.

به مانند تجاوز ترکها به سرزمین کردها

در انقلاب 57 امت وارد مبارزه ی مسلحانه شدند چون راه مذاکره باقی نمانده بود( حداقل از جانب یکی از طرفین)
چگوارا در امریکای جنوبی دست به مبارزه ی مسلحانه زد چون هیچ راه دیپلماسی نمانده بود.
مبارزه ی مسلحانه همیشه آخرین راه ممکن و در عین حال پر هزینه ترین راه برای دست یابی یک ملت به حقوقش هست.
کردها علیه ترکهای ترکیه وارد یک مبارزه ی مسلحانه شده اند چون مجبور اند.

چون ترکیه هیچ راه دیپلماسی را باقی نگذاشته هست.


افکار پان ترکی شما نمی تواند توجیه نماينده ی نسل کشی های ترکیه و حمایت اخیر ترکیه از داعش باشد.

نمی تواند توجیه نماينده ی سخنان رجب طیب اردوغان باشد

46:

رئیس جمهور ترکیه همان حرفی را زده که پان ترکها در این تالار تکرار می نمايند!
البته ترکیه با مقاومت شدید کردها و علوی ها مواجه شده هست.
رسما به غلط کردن افتاده و ظاهرا قصد دارد مرزهایش را باز کند

47:

داغش نکن بابا!
خودشون می گن ما اسلحه نداریم!کشتار امت و نمی بینید؟

بعدشم اگه کردا خیلی قوی بودن چند سال قبل آمریکایی ها ترکیه رو از حمله به اونها بر حذر نمی داشتن(گر چه کرد سوریه و عراق و ترکیه قضیه ش جداس).

ولی به هر حال اگر قضیه این طوری بود که شما می فرمودی الاون اوجالان زندانی نبود!

من خودم یه ذره ام حرف خبرگزاری های آذربایجانی رو قبول ندارم و این نژاد بازیا هم اصلا برام خوشایند نیست ولی اگر قدرت کردا یک دهم چیزی که شما ادعا می کنی می بود الاون این همه سال به خاطر حقوقشون نمی جنگیدن!

48:

حتما! احتمالا فرش قرمزم راه می ندازن!
به نظر من همون بهتر که باز نکنه!فکر می کنید برن ترکیه ازشون هستقبال می کنن؟
خیر قربان!بدترین جنایات غیر انسانی رو روشون انجام می دن و دوباره بردگی جنسی و قاچاق انسان و هزار جور سو هستفاده ی دیگه...


49:

بیشترین حمایت از داعش نیز توسط اقلیم بارزانی شده بود داعش نقشه کردستان را مطابق اوهام بارزانی کشیده بود .

تا چندی پیش هم هیچ تیر اندازی بین کردها و داعش انجام نگرفته بود تا وقتی که اربیل زیر قولش زد .
بد نیست به لینکهای زیر سری بزنید .
داعش نفت عراق را از طریق اقلیم کردستان و سوریه می‌فروشد - Nividar نیویدار

معامله نفتی مقامات کُرد عراقی با داعش - مشرق نیوز | mashreghnews.ir

خبرگزاری بین المللی تسنیم - جنگ نفتی بین داعش و اقلیم کردستان عراق


50:

شخصا با چندین نفر از کردهای ترکیه حرف زده ام .

اکثریت شان دل خوشی از پ ک ک ندارند
+
من جان فدای هیچ کشوری نیستم اما انچه مشخصه شما کشته مرده ی تروریستهای پ ک ک و جانیان پژاک هستید .
ضمنا امار فله ای ندید عزیز .
تا چند سال پیش اگر کسی در ترکیه فراخوان می کرد که من ترک زبان نیستم و کرد زبان هستم ، اعدام می شد.

در هیچ جای دنیا هرگز کسی را به خاطر داشتن زبانی مجزا از زبان حکومت مرکزی اعدام نکرده اند.

اما ترکهای کثیف ترکیه این کار را می کردند!!


کردها، ارمنی ها، علوی ، آشوری ها از تمامی حقوق خود در ترکیه محروم بودند.


ترکیه از هیچ جنایتی دریغ نمی کرد.


وقتی امتی از تمامی حقوق خود محروم باشند و دولت هم از هیچ جنایت و نسل کشی اجتناب نکند و تمامی درهای مسالمت آمیز و دیپلماسی هم بسته شده باشند.

هیچ راهی نمی ماند بجز مبارزه ی مسلحانه.

کردها هیچ چاره ای نداشتند بجز مبارزه ی مسلحانه .
شما جای کردها بودید چکار می کردید؟ برای حیوانات ترکیه دست می زدید و هورا می کشیدید تا هر کاری که دلشان می خواهد بنمايند؟!!
کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک

51:

هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .

52:

تروریست هرکه باشد و در هر زبان و دین و مذهبی باشد تروریست هست و باید نابود شود .


حالا هرچه میخواهد دل تنگت بگو

53:


قبول
اکثریت نیروهای داعش عرب و ترکهای سنی مذهب ترکیه اند.

تعداد کردها بمراتب بیشتر از ترکهاست .

گرچه از هر تبار و نژادی باشند تروریست هستند و جنایتکار که باید نابود شوند .
دفاع کردها از زبان کردی، فرهنگ کردی، هویت کردی و سرزمین مادریشان به معنای ترور نیست اگر این دفاع ترور هست پس تمامی انسانها تروریست اند خصوصا کسانی که در راه میهن کشته می شوند!
دفاع از زبان و فرهنگ و سرزمین شایسته تقدیر هست و وظیفه هر کسی .

اما هدف وسیله را مباح نمیسازد .
تجاوز جنسی و کشتن فله ای خانواده های کرد اعتیاد اجباری و ایجاد وحشت و نا امنی توسط تروریستهای پ ک ک یا پژاک با دفاع تفاوت بسیاری دارد و هیچ وقت قابل قبول نیست .
با حساب شما جنایتکاران داعشی هم حق خواهند داشت جهاد نمايند برای دینشان !!!!!!!!!
افکار پان ترکی شما نمی تواند توجیه نماينده ی نسل کشی های ترکیه و حمایت اخیر ترکیه از داعش باشد.

نمی تواند توجیه نماينده ی سخنان رجب طیب اردوغان باشد
افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم
مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

54:


55:

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
دفاع از زبان و فرهنگ و سرزمین شایسته تقدیر هست و وظیفه هر کسی .

اما هدف وسیله را مباح نمیسازد .
تجاوز جنسی و کشتن فله ای خانواده های کرد اعتیاد اجباری و ایجاد وحشت و نا امنی توسط تروریستهای پ ک ک یا پژاک با دفاع تفاوت بسیاری دارد و هیچ وقت قابل قبول نیست .
با حساب شما جنایتکاران داعشی هم حق خواهند داشت جهاد نمايند برای دینشان !!!!!!!!!

هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .



افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم

مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

بیشترین حمایت از داعش نیز توسط اقلیم بارزانی شده بود داعش نقشه کردستان را مطابق اوهام بارزانی کشیده بود .

تا چندی پیش هم هیچ تیر اندازی بین کردها و داعش انجام نگرفته بود تا وقتی که اربیل زیر قولش زد .
بد نیست به لینکهای زیر سری بزنید .
داعش نفت عراق را از طریق اقلیم کردستان و سوریه می‌فروشد - Nividar نیویدار



کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک 3 روز پيش 04:47 PM
کاملا مشخصه که شناختی از جامعه ترکیه ندارید
کردها در ترکیه بمراتب بیشتر از ترکها و کردهای ایران ازادی عمل و ازادیهای مدنی دارند.

که خیلی از فعالین قومی در ایران ارزویش را دارند .

پژاک هم چنیدین مورد ترور و خرابکاری در ایران انجام داد ولی وقتی با برخورد قاطع سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی مواجه شد گورشان را گم کردند .
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاک 3 روز پيش 04:47 PM
در سطح بین الملل کمتر رسانه ایست که از نیروهای ی پ گ تعریف و تمجید نکند.
تمامی رسانه ها به جز رسانه های ترکیه و آذربایجان و حجاز شهامت، شجاعت و آزادگی کردها را ، خصوصا ypg را می ستایند.
کوبانی مدرسه ی آزادی و انسانیت و مقاومت شده هست.
سمبل آزادی شده هست.
همین موضوع خاری شده در چشمان پان تورکها
علاوه بر این سیستم دموکراسی که در کانتونهای کردستان غربی بربرنامه هست زبان زد عام و خاص شده حتی کشور هایی مانند سویس و نروز مدام در خبرگزاری هایشان از این دموکراسی سخن می کویند.

دموکراسی که مو را به تن ترکهای ترکیه سیخ کرده هست.

اما ترکیه چی؟ هیچ رسانه ای در دنیا نیست که ترکیه را به خاطر حمایت از داعش سرزنش نکند.

برگ ننگین دیگری به کارنامه ی شرم آور ترکهای ترکیه اضافه شده هست.

همان ترکهایی که در بزرگترین نسل کشی قرن بیستم دست داشتند و شما معتقد هستید که هیچ نسل کشی در کار نبوده!

دو موردی که ذکر کردم خار چشم سربازان آتاتورک شده هست.

خوره ی ذهن اونان شده هست به طوری که تبدیل به تریبون رجب طیب اردوغان شده اند و ماشین وار سخنان پان تورکها را تکرار می نمايند.

ترکیه به مدت دو سال هست سخنان شما را تکرار می کند اما راه به جایی نبرد

تصور کرده اید اگر در این تالار کوچک سخنان اردوغان را تکرار کنید می توانید نظر امت جهان را نسبت به ypg تغییر دهید!!!؟ و آبروی از دست رفته ی ترکیه را باز گردانید!!!؟
اندکی بی اندیشید و بعد سخنان اردوغان را تکرار کنید!!!

56:

عجب خبر گذاری های مهمی!! چقدرم معتبرن!
اومدی اینجا که بگی ترکیه حامی داعش نیست؟!!
یعنی 5 میلیارد انسان در تمامی دنیا اشتباه می کنن و خبرگذاری های تمام دنیا نادرست هست و فقط و عالی و سربازان آتاتورک درست می گویید؟!!

مثلا گیریم حرف شما درست باشد!! اقلیم کردستان نفت داعش را بخرد!!
سوال اینجاست اقلیم کردستان توسط چه کشوری نفتش را روانه ی بازار جهانی می کند؟ ترکیه
یعنی اینکه نفت داعش برای ورود به بازار جهانی حتما و حتما باید ابتدا وارد ترکیه بشود.
کمک دلالان نفتی ترکیه به درآمدزایی داعش - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK

پایگاه خبری تحلیلی اترک - ترکیه واسطه ی فروش نفت داعش

هشدار امریکا به ترکیه : ترکیه نفت داعش را نخرد
هشدار عضو کمیسیون انرژی نسبت به خرید نفت ...

- قدس اونلاین | قطره


امریکا: نفت داعش به ترکیه منتقل می شود
آمریکا: نفت داعش به ترکیه منتقل می‌شود - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News

57:

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
افکار پان تروریستی شما هم توجیه نماينده جنایتهای گروههای تروریستی نیست .

ان هم در قرن بیست و یکم

مرگ بر تروریسم چه داعشی چه پ ک ک و پژاک.


زنده باد انسانیت

زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت
زنده باد انسانیت

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
هر کسی ارزویی دارد و دیگران نمیتوانند کسی یا کسانی را از داشتن ارزو منع نمايند .

هر کشوری برای خود برنامه هایی دارد.

اما انچه واضح هست این هست که حمایت اقلیم بارزانی اسراییلی از داعش تا چنی پیش بمراتب بیشتر از سایر کشورها بود واوایل کار تقریبا تا سه ماه ÷یش اقلیم اسرراییلی بارزانی شاهراه اقتصاد و تسلیحات داعش بود .
کمکهای مالی غربی از جانب آمریکا و اروپا ست که بعنوان کمک به حکومت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان داده می شود و وی نیز بعنوان حق کمیسیون داعش در فروش نفت بخشی از این اموال را به اونها می دهد.

همچنین نیروهای پیشمرگ کرد حزب "پارتی "کردستان مسئولیت رساندن سوخت و مواد غذایی و تدارکات لجستیکی را به گروه داعش بر عهده داشتند .

نه مشخصه که ypg بدجوری حال ترکها رو گرفته!
عوض اینکه پشت کامپیوتر بشینی و از آتاتورک و اردوغان حمایت کنی پاشو برو لب مرز ترکیه به برادران ترکت کمک کن، همان تورکهایی که داعش را ایجاد کرده اند.

برو کمک کن تا هم تسکین پیدا کنی و هم بیکار نباشی!


یکی از دوستام می فرمود با غلبه ی کوردها و ypg بر داعش و در واقع خار و ذلیل کردن ترکیه، 10000000 از ترکها به یکباره دچار حمله ی قلبی شدن!! من کلی خندیم فرمودم مگه چنین چیزی میشه؟!
ولی با نوشته های بی ربط شما به این نتیجه رسیدم که واقیت داره!
اینهایی که نوشتی چه ربطی به مقاومت و شجاعت کردها در کوبانی داره؟ اصلا چه ربطی به ypg داره؟!
پر طاووس چه ربطی به لایه ی اوزون داره؟!!

58:

دقیقا به همین شکلیست که شما فرمودید.
داغی که ypg بر دل پان تورکها گذاشته هرگز تسکین نمی یابد

59:


شما هم به مانند اردوغان و ترکهای ترکیه دست و پای بیهوده می زنید، سخنانتان خریداری ندارد جز خود ترکها!

به کوری چشم تمام ترکهای ترکیه و جان فداهای آتاتورک
ا نوامبر، به عنوان روز کوبانی نامگذاری شد

60:

از برنامه معلوم این شمایید که از تروریستها خمایت میکنید .

و گرنه سنگ پژاک و پ ک ک را به سینه نمیزنید .

امت مظلوم کوبانی قربانی افکار ی مانند افکار شما میشوند گرچه اکثریتشان به ترکیه پناهنده شده اند .
اما بدانید این ماجراهای هیچ وقت به نفع تروریستها نخواهد بود چه اینوری چه انوری

61:

مشخصه که شما فقط کینه دارید و این کینه و تعصب مانع از تحلیل صحیح حوادث منطقه میشود .


62:

1- شما از انسانیت و آزادی سخن می گویید؟ به همین دلیل هست منکر نسل کشی ارامنه بدست تورکها می شوید؟! به همین دلیل نسل کشی کردها و یونانیان و آشوریان ، بدست ترکها را منکر می شوید!؟ منکر حمایت همه جانبه ی ترکیه از داعش می شوید؟! منکر کشته شدن خبرنگاران ایرانی بدست ترکیه می شوید؟!
قصد بی ادبی ندارم ولی ظاهرا شما واژه ی "انسانیت" را با واژه ی "جنایت و نسل کشی" اشتباه گرفته اید!!

2- سلفی ها مشتی بی خرد و درنده اند.

در تمامی شهرها و کشورهای سنی مذهب سلفی داریم.

در میان ترکهای عراق، در میان ترکمن های ایران، بلوچها، کوردها، حتی در اروپا و امریکا هم سلفی داریم.

چیزی به نام ملیت برای سلفی ها وجود ندارد.

اگر از یک بلوچ زبان سلفی بپرسید قومیت شما چیست؟ هرگز نمی گوید من بلوچم! هرگز نمی گوید من ایرانیم.

چون ملیت اصلا برای سلفی ها معنایی ندارد.

سلفی ها به خودی خود کاره ای نیستند و قدرتی ندارند.

داعش به خودی خود قدرتی ندارد.

اونچه که به داعش قدرت داده هست ترکهای ترکیه هستند.

کسی تا کنون اعتراضی نکرده که چرا 1000 یا 2000 ترک عضو داعش اند؟ اعتراض اینجاست که چرا ترکیه از داعش حمایت همه جانبه می کند.

اگر ترکیه سربازان داعش را در بیمارستانها درمان نکند، به اونا پول و اسلحه ندهد، داعش سپس یک هفته می خشکد.

شما هم که حامی سرسخت ترکیه هستید در واقع حامی داعش هستید.

از آزادی و انسانیت هم سخن می گویید!!

63:

اونچه که مشخص و بارز هست کینه ی وحشتناک شما به کوردهاست.

البته کینه ی پان تورکها محدود به کردها نیست.

هر کسی که در مجاورت و همسایگی شما باشد با او سر دشمنی دارید چون نژاد پرست هستید.

شما ابتدا معنی پان را یاد بگیرید بعد اون را به کار ببرید.
پان تورک= پان+ تورک، ، پان یک کلمه ی لاتین هست به معنای "همه" که وارد زبان انگلیسی شده و از اونجا به دیگر زبانها
پان تورک یعنی "همه تورک" پان تورکیسم یعنی کسی که معتقد هست همه باید تورک باشند و بقیه از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیستند و باید کشته شوند.

"کشتار سفید" که اولین و بزرگترین نسل کشی قرن بیستم بود با اندیشه ی پان تورکیسم صورت گرفت.

در ادبیات سیاسی واژه ای مصادف با پان بلوچ، پان تروریسم ، پان کورد نداریم.

تمامی نهادهای مدنی و حقوق بشری ایران، کردستان، اتحادیه ی اروپا، امریکا، کانادا، چند تن از کشورهای امریکای جنوبی و افریقا از ypg حمایت کرده اند.
30 دانشگاه ایرانی، دانشگاههای اروپا، امریکا و...

از ypgحمایت کرده اند.

تمامی برندگان جایزه ی صلح نوبل و چند تن از برترین فلاسفه ی جهان با برگذاری تجمعاتی از ypg حمایت کرده اند.(برای اولین بار در طول تاریخ چنین اتفاقی افتاده هست)
یک نوامبر در سطح بین الملل با نام" روز جهانی کوبانی" نامگذاری شده هست
من هم به مانند تمامی دنیا از ypg حمایت می کنم.
اینکه شما معتقد باشید من و 5 میلیارد انسان دیگر تروریسم هستیم!! چیزی را تغییر نمی دهد جز اینکه وجهه ی خراب شده ی ترکها را خرابتر می کنید.
.
.
.

64:

نوشته اصلي بوسيله alperen نمايش نوشته ها
مشخصه که شما فقط کینه دارید و این کینه و تعصب مانع از تحلیل صحیح حوادث منطقه میشود .
تروریست ترکیه هست که اصلی ترین حامی داعش هست و شما هم که جان فدای آتاتورک هستید هیچ فرقی با داعش ندارید.
امت کوبانی به کردستان شمالی پناهنده شده اند نه ترکیه!!

شما واضحا تریبون اردوغان هستید.


ترکهای ترکیه برای همیشه بی اعتبار شده اند .

حامیان داعش! برادران داعش!

حالا هر چیزی که دوست دارید در حمایت از آتاتورک و داعش و اردوغان بنویسد.

65:


مطالبی که نوشتید چه ربطی به سخنان من دارد؟
مطالبی که شما در این تاپیک عنوان می کنید اکنون نزدیک به 30 سال هست از سوی پان تورکها بیان می شود.

در دو سال گذشته اردوغان روزی چهار وعده( صبحانه، نهار، عصرانه، شام!) این سخنان را بیان می کند!

اما جامعه ی جهانی پاسخی را که باید به ترکها می داد، داده هست.
نیازی نیست من تکرار مکررات کنم

66:

گویا بهتر هست برایتان جواب ندهم اما این چند مطلب را به یاد داشته باش
تنها این جمله نشان از افکار شما دارد شاید دولتی بی اعتبار شود ولی یک ملت هرگز بی اعتبار نمیشود
ترکهای ترکیه برای همیشه بی اعتبار شده اند .
این جمله فقط نشان دهنده عقده و کینه هست نه چیز دیگر .
حالا چرا ترکهای ترکیه بی اعتبار شده اند ؟؟؟ به جمله ات توجه کن .


67:

بنده نه تنها خصومتی با کردها ندارم بلکه چندین دوست کرد هم دارم که هر از گاهی احوالی از هم میپرسیم و از تروریستهای پ ک ک و پژاک و کوموله و ....

نفرت شدیدی دارم که همگی جانیانی شبیه به هم هستند .

حساب اینان با ملت کرد جداست .

ولی انچه مشخص هست افکار شما با تروریستهای پژاک و کوموله و پ ک ک - که فقط از این جهان شلیک را بلدند برایشان فرقی نمیکند طرف کی هست - چندان فرقی ندارد

ضمنا به حد کافی از اصطلاحات سیاسی و عقیدتی اشنایی دارم لازم هست شما در مورد کاربردهای کلمات نیز تحقیق کنید .
در ادبیات سیاسی واژه ای مصادف با پان بلوچ، پان تروریسم ، پان کورد نداریم.
پس با ادبیات سیاسی مطمئنا اشنایی نداری
تمامی نهادهای مدنی و حقوق بشری ایران، کردستان، اتحادیه ی اروپا، امریکا، کانادا، چند تن از کشورهای امریکای جنوبی و افریقا از ypg حمایت کرده اند.
30 دانشگاه ایرانی، دانشگاههای اروپا، امریکا و...

از ypgحمایت کرده اند.

تمامی برندگان جایزه ی صلح نوبل و چند تن از برترین فلاسفه ی جهان با برگذاری تجمعاتی از ypg حمایت کرده اند.(برای اولین بار در طول تاریخ چنین اتفاقی افتاده هست)
یک نوامبر در سطح بین الملل با نام" روز جهانی کوبانی" نامگذاری شده هست
من هم به مانند تمامی دنیا از ypg حمایت می کنم.
ارزویم پیروزی امت کوبانی هست و نابودی کلیه تروریستهای جهان
ضمنا همه افراد و ساوقتهای فوق از مبارزان بر علیه داعش تمجید و حمایت کرده اند نه یک گروه خاص

68:

این جمله ات را دوباره بخوان
اونچه که به داعش قدرت داده هست ترکهای ترکیه هستند.

کاملا مشخصه چطور می اندیشی حالا دولت ترکیه از داعش حمایت میکنه یا ملتش ؟؟

کسانی که داعش را چنین بزرگ کردند اقلیم بارزانی و اسراییل بود کم حافظه نباش اخبار سه چهار ماه ÷یش را مروری کن

69:


موضوع بحث کوبانی و ypg و سخنان اردوغان بود.

ترکها در سیاست هایشان به سختی شکست خورده اند.

1- وجهه ی ترکها برای همیشه خراب شده هست به علت اینکه اصلی ترین حامی داعش اند.

در دنیای امروز کسی نیست این موضوع را نداند و به ترکها را سرزنش نکند

2- ترکیه قصد سقوط کوبانی و تضعیف کردها را داشت .اما نه تنها سقوط نکرد بلکه کوبانی تبدیل یک اسطوره ی مقاوت با شهرت جهانی شد
3- کوبانی منجر به همبستگی بی سابقه ی کردها و اتحاد گروههای سیاسی مختلف شد.

در واقع کابوس ترکیه به واقعیت تبديل شد.


خراب شدن وجهه ی ترکها و مطرح شدن ypg به عنوان تنها نیرویی که توانسته با داعش مقابله کند و شهرت جهانی یافتن این نیرو ، برای شما که سرسختانه حامی سیاست های اردوغان هستید بسیار درد آور و زجر آور هست.
به همین دلیل ypg و تمامی کشورهای اون را تروریست می دانید!!!!! خب شما هم سخنان ارودوغان بی اعتبار شده را تکرار می کنید!
موضوع بحث اصلا پ ک ک نبود! موضوع بحث ypg و اردوغان بود.

چه ربطی به کومله (حزب مرده) دارند؟!!

70:

شما که کلا منکر نسل کشی های ترکیه و منکر حمایت همه جانبه ی ترکیه از داعش هستید!!
ملت ترکیه اردوغان را به ریاست جمهوری انتخاب کرده اند.

اردوغان هم حامی سرسخت داعش هست تا کنون ملت ترکیه هیچ اعتراضی به اردوغان( رئیس جمهور منتخبشان) نکرده اند.

ملت ترکیه مشکلی با حمایت ترکیه از داعش ندارند.

بیمارستانها را در اختیار اونها می گذارند، به اونها پول می دهند، اسلحه می دهند،اطلاعات هستراتژیک می دهند و...

شما که دم از انسانیت و آزادی می زنید باید مخالف اردوغان و ترکهای ترکیه باشید نه جان فدای اونان!!
تصور کرده اید با حمایت از اردوغان در این تالار کوچک می توانید ypg را تروریست جلوه دهید و ترکها را پاک ومنزه؟ و وجهه ی برباد رفته ی ترکیه را درست کنید؟!!
لزومی نمیبینم بیش از این چیزی در جواب شما بنویسم
کافبست تلویزیونتان را روشن کنید و به اخبار رسانه های ایران و شبکه های ماهواره ای گوش دهید .

نظراتشان را در مورد ترکها و ypg بشنوید.

71:

کومله سالهاست که مرده، پژاک هم لب گور هست اینها نیروهای امتی نیستند و در میان کوردها طرفداری ندارند.

حرف شما تا اینجا درست هست
ولی چجوری به خودت اجازه دادی ypg را تروریست بنامی؟!!
چیه؟
نسل کشی مورد علاقه ی بابا تورک( آتاتورک) به واقعیت تبديل نشد؟ روح بابا تورک به آرامش نرسیده؟ بابا تورک( آتاتورک) سادیسم داره شدیدا نیازمند نسل کشی هست.

مدت زیادی از نسل کشی یونانیان و ارامنه گذشته.

روح باباتورک(آتاتورک) نیازمند نسل کشی جدیده.
فکر کنم روح بابا تورک اومده خواب تک تکتون و عجز و ناله کرده!

جای سیلی که ypg به گوش ترکها زده خیلی درد داره؟
اونطور که باید و شاید هستخوان ترکیه و نوکران اردوغان خورد می شد.

خورد شد.
کوبانی بار دیگر چهره ی کثیف ترکهای ترکیه را برملا ساخت اما این بار اونقدر شدیده که امثال تو و عمو طیب هیچ راهی ندارن جز پناه بردن به کیبورد کامپیوتر و ناسزا فرمودن!

72:

زنده باد انسانیت؟!!
کدام انسانیت ؟ همان انسانیتی که با اون میلیونها ارمنی و یونانی و آشوری و کورد را زنده زنده در آتش سوزاندید؟ همان انسانیتی که با اون نسل کشی کردید؟!
بهتره واقعیت رو بنویسی و بگی
زنده باد چنگیز مغول
زنده باد هاری
زنده باد بابا تورک(آتاتورک)

73:

ترکهای ترکیه بی اعتبار بودند به خاطر "کشتار سفید" به خاطر نژاد پرستی و نسل کشی
با حمایت از داعش برای ابدیت به فاضلاب تاریخ پیوستند.



76 out of 100 based on 46 user ratings 946 reviews

@