خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)


خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)



خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)
خوراک بامیه (مقوی اما رژیمی)
ته بامیه ها را به صورتی که سوراخ نشود گرفته، بعد آنها را با آب و نمک به مدت 30 دقیقه بجوشانید و در یک صافی بریزید...
موادلازم برای پنج نفر:

بامیه نیم کیلو
گوجه فرنگی خورد شده 250 گرم
سیب زمینی نگینی شده 1عدد
فلفل دلمه ای خورد شده 1عدد
نمک، فلفل قرمز و ادویه جات به مقدار لازم
روغن زیتون به مقدار لازم

طرز تهیه:
مواد را آماده کنید، ته بامیه ها را به صورتی که سوراخ نشود بگیرید، بعد آنها را با آب و نمک به مدت 30 دقیقه بجوشانید و از یک صافی رد کنید و در یک ماهی تابه بدون روغن تفت دهید. سیب زمینی ها را با کمی روغن زیتون در یک قابلمه تفت دهید و سپس گوجه و فلفل دلمه ای ها را به آن اضافه کرده با یک لیوان آب به مدت 15 دقیقه بپزید و سپس بامیه ها را نیزبیفزایید و بگذارید 15 دقیقه ی دیگر با هم بپزند تا جا بیفتند، سپس با روغن زیتون میل نمایید.

نوش جان




62 out of 100 based on 37 user ratings 1012 reviews

@