می خواهم خوشحال تر باشم اما چگونه؟


می خواهم خوشحال تر باشم اما چگونه؟



می خواهم خوشحال تر باشم اما چگونه؟

می خواهم خوشحال تر باشم اما چگونه؟
1-تحرک و ورزش :
طریقه ای آزمایش شده برای داشتن حال خوب و سر حال بودن ورزش کردن است. ما باید حرکت کنیم تا شاد بمانیم. حتی یک قدم زدن تند می تواند تاثئر شگفتی در ایجاد و خوی ما بگذارد. یک فعالیت فیزیکی معتدل نیم ساعته در بزرگسالان نشان داده که آنها علاوه بر سلامتی همچنین احساس خوبی نیز پیدا می کنند.
2- تماس بدنی و نوازش:
یكی از نیازهای اولیه از بدو تولد تماس بدنی و نوازش است. اکسی توسین یک ماده شیمیایی طبیعی برای احساس خوب و آرامش است. نوازش کردن و در آغوش گرفتن متقابل با عزیزان موجب ترشع اکسی توسین در بدن می شود. این هورمن، هورمن اعتماد و عشق است و این کار علاوه بر این که موجب احساس رضایت، متانت و ایمنی می شود همچنین موجب کاهش اضطراب نیز می گردد.
3- دیدن برنامه زنده مثل تئاترو كنسرت:
افراد خوشحال بیشتر در تفریح های فعال شركت دارند تا تفریح های غیرفعالی مثل تماشای تلوزیون
4-مهربانی و كمك به دیگران:
مطالعات نشان داده كه تاثیر كارهایی به ظاهر كوچك مثل باز كردن در برای كسی یا نشان دادن آدرس و یا توقف برای عبور پیاده ها اثر رضایت بخشی در شخص به وجود می آورد كه حتی تا 6 ماه میتواند این احساس خوب ادامه پیدا كند.
5- تنفس عمیق :
یک منبع برای آرامش و تندرستی کشیدن نفس عمیق می باشد. تنفس ما همیشه با ما است و ما می توانیم از آن به عنوان لنگر برای آرام کردن ذهن و جسم خود استفاده کنیم. مطالعات تصویربرداری از مغز نشان داده كه مدیتیشن موجب بزرگ شدن قسمتهایی از مغز كه مربوط به همدردی و مهربانی بوده و كوچك شدن قسمتهای مرتبط با استرس و اضطراب شده است. با آگاهی از تنفس خود می توان از آن به مانند ابزاری در کنترل استرس و اضطراب استفاده کرد.پس شروع کن به کشیدن نفس های آرام و عمیق تا اکسیژن بیشتری در درون تو در جریان باشد.
6- شکرگزاری :
ما همگی فراز و نشیب هایی در زندگی خود داریم. شروع کن به قدردانی از چیزهایی که داری و متشکر باش برای رابطه ها، مهارت ها و موقعیت هایی که به دست آورده ای. برای تبدیل این کار به یک عادت روزانه دفترچه ای تهیه کن و هر شب سه چیز که برای آنها شکرگزار هستی را در آن بنویس.
7- كنجكاو باشید:
تجربه های جدید و یادگیری فعال منظم از آشپزی گرفته تا به اصطلاح حركات موزون همه و همه میتواند احساس خوشحالی شما را افزایش دهد.
8- بلند بخندید:
چند بار برای شما پیش آمده كه آنقدر خندیدید كه شكمتان دردگرفته؟ تحقیقات نشان داده كه خنده موجب آزاد شدن اندورفین در بدن می شود كه موجب احساس خوشحالی و افزایش مقاومت در برابر درد و حتی محكمتر شدن ارتباطات اجتماعی می شود.شما میتوانید گروههای خنده تشكیل دهید. دور هم جمع شوید و آنقدر بخندید كه غیر قابل كنترل شود.میتوانید از لبخند زدن شروع كنید چرا كه خنده رفتاری مسری است واگر شما شروع كنید كم كم تمام افراد دوروبرتان هم می خندند.
9- خودتان را دوست داشته باشید:
اگر شما به خودتان احترام بگذارید و خودتان را دوست داشته باشید كاری را انجام میدهید كه برای شما سودمند است.
10- ارتباط اجتماعی و دوستان خود را حفظ كنید :
رابطه های اجتماعی منابعی هستند برای خوشحالی. رابطه ها نه تنها احساسات خوب عرضه می کنند بلکه از لحاظ جسمانی نیز مفید هستند. داشتن چندین رابطۀ عمیق موجب بهتر شدن سلامتی جسمانی، افزایش اعتماد بنفس و سلامتی روانی می شوند. احساس خوب کردن در رابطۀ مستقیم با رابطه های عمیق و پر معنای یک انسان برنامه دارد.



نکاتی درباره عشق و عاشقی

1:

همه خوب بودن اینو خوبتر اومدی خیلی جواب میده


زنان تاوان كار را مي بردازند

2:

- شکرگزاری :
ما همگی فراز و نشیب هایی در زندگی خود داریم.


كشف هورمون جديد درمان ديابت
شروع کن به قدردانی از چیزهایی که داری و متشکر باش برای رابطه ها، مهارت ها و موقعیت هایی که به دست آورده ای.


خودتان را هیپنوتیزم کنید!
برای تبدیل این کار به یک عادت روزانه دفترچه ای تهیه کن و هر شب سه چیز که برای اونها شکرگزار هستی را در اون بنویس.
ممنون ..جالب بود


هر 66دقیقه یک ایرانی بر اثر سرطان‌معده می‌میرد

3:

مرسی؛
چندتاشو اکثرا انجام میدم سعی میکنم بقیه رو هم انجام بدم
ولی امان از وقتی که غم بیاد......


بازسازی ضایعات استخوانی با داربست ساخت محققان ایرانی


62 out of 100 based on 57 user ratings 82 reviews

@