رژیم ۱۵ روزه كانادایی بدون بازگشت


رژیم ۱۵ روزه كانادایی بدون بازگشت



رژیم ۱۵ روزه كانادایی بدون بازگشت
رژیم ۱۵ روزه كانادایی

رژیم بدون كوچكترین تغییری باید انجام بشه و اگه حتی یه آب نبات خوردید رژم رو قطع كرده دو ماه بعد شروع كنید اثر رژیم تا یك ساله ...



روز اول
صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند
ناهار : 2 عدد تخم مرغ سفت آب پز + اسفناج پخته + 1 عدد گوجه فرنگی
شام : 300 گرم گوشت پخته یا كبابی + كاهو + آب لیمو ترش

روز دوم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند
ناهار : 10 ورق كالباس مرغ + یك لیوان ماست كم چرب
شام : 300 گرم گوشت كبابی یا پخته +كاهو + آب لیمو ترش

روز سوم

صبحانه : یك فنجان چای + 2 عدد خرما
ناهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی + كاهو بدون آبلیمو
شام : سالاد كرفس +كلم + گوجه فرنگی + سس آبلیمو

روز چهارم

صبحانه : یك فنجان قهوه +یك حبه قند + یك ورق نان تست
ناهار : یك لیتر آبمیوه ترجیحا آب سیب یا هویج + یك لیوان ماست كم چرب
شام : 2 عدد تخم مرغ آب پز + هویج پخته رنده شده + 200 گرم پنیر رژیمی یا كم نمك

روز پنجم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند + یك ورق نان تست
ناهار : یك عدد ماهی پخته یا كبابی كامل + یك قاشق چایخوری كره + آبلیمو
شام : نصف سینه مرغ + كاهو + آبلیمو + روغن زیتون

روز ششم

صبحانه : یك فنجان چای + 2 عدد خرما
ناهار : 10 ورق كالباس مرغ + یك فنجان ماست كم چرب
شام : نصف سینه مرغ + كاهو + آبلیمو + روغن زیتون

روز هفتم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند + یك ورق نان تست
ناهار : 2 عدد تخم مرغ سفت آب پز + یك ورق كالباس + كاهو
شام : سالاد كلم + گوجه فرنگی + سس آبلیمو + یك عدد میوه

روز هشتم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند
ناهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی + كاهو + آبلیمو
شام : 300 گرم گوشت كبابی یا پخته +كاهو + آبلیمو + یك عدد میوه

روز نهم

صبحانه : یك لیوان شیر
ناهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی + كاهو + آبلیمو
شام : سالاد كاهو + خیار + گوجه فرنگی + سس آبلیمو + یك عدد میوه

روز دهم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند + یك ورق نان تست
ناهار : یك لیتر آبمیوه ترجیحا آب سیب یا هویج + یك لیوان ماست كم چرب
شام : یك عدد تخم مرغ آب پز + یك هویج پخته شده + 200 گرم پنیر رژیمی یا كم نمك

روز یازدهم

صبحانه : یك فنجان قهوه + یك حبه قند + یك ورق نان تست
ناهار : یك عدد ماهی پخته یا كبابی كامل + یك قاشق چایخوری كره + آبلیمو
شام : نصف سینه مرغ + كاهو و كرفس

روز دوازدهم

صبحانه : یك لیوان چای + 2 عدد خرما
ناهار : 2 عدد تخم مرغ سفت آب پز + یك هویج پخته شده
شام : نصف سینه مرغ + كاهو و كرفس

رژیم نگهدارنده

روز سیزدهم
صبحانه : یك لیوان شیر
ناهار : گوشت یا مرغ پخته یا كبابی + گوجه فرنگی و سس آبلیمو + سالاد كاهو
شام : سوپ آب مرغ یا آب گوشت + 2 عدد نان تست + 2 عدد میوه

روز چهاردهم

صبحانه : یك لیوان چای + یك ورق نان تست با عسل
ناهار : 5 ورق كالباس مرغ + گوجه فرنگی + 1 عدد خیارشور + 2 ورق نان تست
شام : نصف سینه مرغ + سالاد كاهو + خیار + گوجه فرنگی + یك عدد میوه

روز پانزدهم

صبحانه : یك لیوان شیر
ناهار : گوشت یا مرغ كبابی یا پخته شده + سالاد خیار و گوجه فرنگی
شام : سوپ آب مرغ یا گوشت + 2 ورق نان تست + 2 عدد میوه
بعد از 15 روز میتونید بصورت معمول غذا میل كنید حتی شیرینی اما به اندازه ی كم اگه وزنتون تا 6 یا 10 ماه بعدش به اندازه 2 كیلو برگشت فقط 3 روز رژیم نگهدارنده رو بگیرید تا به وزن اولتون برگردین حتما در طول روز 5 لیوان آب بنوشید
رژیم بدون كوچكترین تغییری باید انجام بشه و اگه حتی یه آب نبات خوردید رژم رو قطع كرده دو ماه بعد شروع كنید اثر رژیم تا یك ساله
جای چای و قهوه نباید عوض بشه
اگه كامل رژیم رو انجام بدید 8تا10 كیلو وزن و 10تا15 سانت سایز كم میكنید
ورزش موثر در این رژیم :
روزی 6 نوبت و هربار 11 نفس عمیق كه معادل 3 كیلومتر دویدن است .
پاها را به اندازه عرض شانه باز كنید و شكم و باسن را منقبض كنید به وسیله ی بینی ریه ها را پر از هوا كنید و به آرامی دستها را بالا ببرید و تا 10 بشمارید بعد از راه دهان تمام هوا را خارج كنید و به آرامی دستها را پایین بیاورید هنگام خارج كردن هوا از ریه شكم و باسن را آزاد كنید

سس آبلیمو : 2 قاشق ماست + یك قاشق غذاخوری روغن زیتون + یك قاشق آبلیمو + نمك و فلفل
سوپ مرغ : یك لیوان آب مرغ + نصف فنجان سیب زمینی خرد شده + یك فنجان هویج خرد شده + نصف فنجان نخود فرنگی + كمی نمك و آبلیمو

غذاهایی كه به جای گوشت قرمز و مرغ و ماهی و تخم مرغ میتوان استفاده كرد :
1-بورانی كدو : 2 عدد كدوی متوسط را حلقه حلقه كرده یك عدد گوجه فرنگی خرد شده و یك قاشق روغن مایع به آن اضافه كرده پخته با یك لیوان ماست بدون چربی میل كنید
2-بورانی اسفناج : نیم كیلو اسفناج را با كمی نمك پخته با یك لیوان ماست كم چرب میل نمایید
3-عدسی : یك فنجان عدس پخته را با كمی آبلیمو میل نمایید
4-گل كلم : یك چهارم گل كلم متوسط را با یك قاشق روغن جامد و یك لیوان آب و یك قاشق رب گوجه فرنگی پخته و میل نمایید
5-سالاد كرفس : یك لیوان كرفس خرد شده را به همراه كاهو و یك عدد گوجه فرنگی به همراه سس آبلیمو میل نمایید



ازخوردن این خوراکی بد بوغافل نشوید

1:

یکی از همکارام رژیم کانادایی گرفت معدش خراب شد مریض شد


نوشابه انرژی‌زا استقلال به بازار می‌آید

2:

این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث کم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این هست که بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می کند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مرکز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها کم میشود


نکته مهم ممکن هست میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیاد باشد و حالت سستی به شما دست دهد که برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید)

این رژیم 15 روز هست و به همین دلیل آسان هست و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر هست به دلیل اینکه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید این رژیم سوخت و ساز بدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت اون میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون اونکه اضافه وزن بیاورید.

لازم به ذکر هست که این رژیم را به همان صورت و بدون کوچکترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شکلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع کنید.

مدت اون فقط 15 روز هست نه کمتر و نه بیشتر که 12 روز اون رژیم اصلی هست و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یکسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یکسال اضافه وزن پیدا نمی کنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد فراخوان شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق اجرا کنید پس از پایان اون بین 8 الی 10 کیلو از وزن شما کاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما کم میشودشاید باور نکنید ، ولی سپس پایان رژیم باور خواهید کرد که رژیم ما معجزه هست.

اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نکنید و به قول معروف ناخنک به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز کم می کنید.(هر یک از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیکه وزن شما بیش از 70 کیلو گرم هست میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای کمرنگ بدون قند بنوشید.

این رژیم برای افرادی طراحی شده که از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون ،ناراحتی قلبی و زخم معده و ...


چای ترش جایگزین مناسبی برای چای سیاه
ندارند.حتما توصیه میشود این رژیم را از یک روز تعطیل شروع کنید.


غذاهای سالم را بشناسید

3:


افرادی هستن که از این رژِیم هستفاده کردن و جواب مثبت گرفتن لطفا معرفی کنید


ژله بروکن گلاس، دسری آسان و شیک

4:



76 out of 100 based on 86 user ratings 886 reviews

@