پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس


پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس



پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس






صاحب این پراید با خلاقیت و حوصله ای که داشته با صرف هزینه های بسیار زیاد پراید خودش را تغییر داده و به شکلی زیبا و اسپرت تبدیل کرده که البته چیزی در حدود ۷۰ میلیون قیمتش تخمین زده شده!
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس



خودرویی با سوخت آب نمک+تصاویر

1:

پرايد آخــــرش پرايدِ



کیا سورنتو، مرد جاده

2:

اينم پرايد كروكـــي

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس


عکس - اولین اتومبیل های کمپانی های خودروسازی

3:

من جی ال ایکس رو به این ماشین من در آوردی
ترجیه میدم:))
اگر واقعا اینهمه پول هزینه کرده خوب می رفت یک
ماشین مدل بالاتر می خرید!
البته اصل خبر قدیمیه چون من خیلی قبل تر ها این
پراید را دیده بودم
فکر کنم توی اون تاریخ اگر می خواست می تونست
یک ماکسیما بخره
حالا فوقش یک 206 تیپ پنجی چیزی بتونه بخره
یه پرس هم جوجه کباب روش برای باقی پولش :دی


خودروهای مفهومی سایپا+تصاویر

4:

اره خبر قدیمیه یادمه اون موقع که این خبرو زدن پراید 7 میلیون بود
و با 33 میلیون میشد که کوپه 1سال کارکرد خرید


عکس دو میلیاردی

5:

باید بری اهدای عضو کنی تا بخری...


نسخه وانت رنو داستر !!!!
البته برای مایه دارا نه


اولین پراید برقی !!!!

6:

خبرقدیمی اما انموقعه پراید ۷ میلیون بود الان بیستم کم کم به ۷۰ هم میرسه

اما دوست داشتم این خبر را درج کنم
که این سایپا و ایرانخودرو با اینهمه تشکیلات اندازه این اقا همت نداشتن
کار این دو غول صنعت خودروسازی ایران شده تعویض چراغ و سپر
تبدیل صندوقدار به هاچبک و سواری به وانت
در مقابل شرکتی مثل هیوندایی هر ۳ماه یک ماشین جدید روانه بازار میکنه

اما در ایران تنها ماشین هستاندارد جی ال ایکس هست


ورود اوپل کورسای جدید به بازار + عکس و مشخصات

7:

خــوکشـل شـده هـآ :))

8:

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

9:

مقایسه پراید ایران و کره+تصاویر پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
مقایسه پراید ایران و کره+تصاویر
شرکت سایپا خودروی پراید را به اشکال مختلفی شامل پراید صبا، نسیم، ۱۴۱، ۱۳۲ و جدیدا ۱۱۱ تبدیل کرده هست.

حال در تصاویر زیر مدل فیس لیفت از پراید ساخت کیاموتور کره که امسال روانه بازار شده هست را می بینید.

کدام بهتر هست؟ قضاوت با شما



پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس



پا ورقی تو سط حسام:
متاسفانه تو این 8سال کار خودروسازان بیشتر شده تغییر چراغ و سپر و صندوق......
و انگار سیستم طراحی تو این کشور مرده و در دیگر خودروهای که مدعی ساخت
با تکنولوژی کاملا ایرانی هستند اولا که طرحهای مربوط چندین سال پیش بوده و در اجرای
ساخت ان مدام کپی پیست شده و از طرحهای قطعات خودروهای دیگه هستفاده شده و به
همین دلیل این خودروها داری شکل منسجم و زیبایی نیستند و در کل هارمونی ندارند...

بنده با 20 سال تجربه در طراحی و ساخت قطعات صنعتی ...به خاطر این سیاست ها کارم
شده تعمیر قالب های قدیمی خودرو ...

خودروهای ساخت داخل 20 تا 30 سال
شکل قدیمی خود را حفظ کرده و نبودن رقابت و خرید اجباری مشتری تمایلی برای ارتقاء
و ساخت مدلهای جدید ندارند بمانند شرکت هیوندایی که هرشش ماه یک مدل زیبا و با کیفیت به بازار روانه مینمايند.
به همین دلیل سیستم طراحی و قالبسازی و تولید در کشور ان پویای و پیشرفت را ندارد
و روز بروز پسرفت مینمايند.


10:

سایپا ۱۵۱،وانت پراید +تصاویر


پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس سایپا 151،وانت پراید
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس


پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس


خط تولید وانت پراید (سایپا 151) با ظرفیت تولید سالانه 20 هزار دستگاه راه‌اندازی شد.


حسن عموزاده - مدیر عامل شرکت بن ‌رو(سایپا ساوه) - در مراسم راه اندازی خط تولید این وانت اظهار کرد: وانت سایپا 151 خودرویی تولید شده بر روی پلت فرم اصلاح شده X100 هست.


وی با بیان این‌که وانت سایپا 151 وانتی کوچک با کاربری درون شهری هست خاطرنشان کرد: ظرفیت حمل بار این خودرو 450 کیلوگرم و مصرف سوخت اون کمتر از شش لیتر هست.


عموزاده ادامه داد: ظرفیت تولید این خودرو روزانه 80 دستگاه هست که به زودی به صد دستگاه افزایش خواهد یافت و کاربری اون نیز در دو حالت اتاق بار و کارگوون تعریف شده هست.


مدیر عامل شرکت بن ‌رو تصریح کرد: قیمت وانت سایپا 151 با هستاندارد آلایندگی یورو 4 حدود 10 % کمتر از پراید سواری سایپا X100 هست

11:

میشه بیشتر توضیح بدین؟چرا هستاندارد ترینه دقیقا؟
خودمم این ماشین رو به ماشین های همتراز ترجیح میدم ولی چیز زیادی نمیدونم

12:


چون دستکاری نشده .....
یعنی اتاق و موتور و گیربکس
تعویض نداره (ازلحاظ مقادیر محاسباتی و وزن وابعاد و اندازه و بعضا قطعات اصلی)
در نمونه های مشابه پلاتفرم تغییر کرده مانند مدلهای ابداعی پارس و روا و اردی

البته جی ال ایس یک خودروی قدیمی بوده و به هیچوجه توان مقابله و قیاس با برند خارجی را نداره...

13:

فتوشاپه!!!
باور نکنید...!

14:


فتوشاپ !!! کار کردی ....

15:

والا به خدا خیلی شبیه فتوشاپه!
لبه هاش همه با پس زمینه زاویه داره!
آینه ش هم عجیب غریب چسبیده!
متقارن هم نیست!

16:

من یکجا میشناسم کارش خیلی از بابا هم بهتر و خرجش هم خیلی کم

17:

درود
به عنوان یک هنرمند با هستعداد و اراده قابل تقدیر و تشویق هست .
بی شک برای اتومبیل های بهتر ، هنر زیباتری ارائه میکند .


18:

حیف پول

19:

چقدر زشته
کی اینو طراحی کرده

20:

حیف پول

21:


بانو شاداب حیف این قطعات روی پراید گذاشتند
بعید میدونم ۶۰میلیون روپراید هزینه کرده باشند
خواستند یک خبری ساخته باشند


اما اینکار یک پیامی دا
شت که میشو د یک برند را تغییر داد
و روبروز کیفیت و زیبایی انرا افزایش داد
البته بصورت هستاندارد و سیستماتیک
کافی هست پر
اید قدیم و جدید ۲۰۱۲ کره را باهم مقایسه کنید


مقایسه پراید ایران و کره+تصاویر پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس
مقایسه پراید ایران و کره+تصاویر
شرکت سایپا خودروی پراید را به اشکال مختلفی شامل پراید صبا، نسیم، ۱۴۱، ۱۳۲ و جدیدا ۱۱۱ تبدیل کرده هست.

حال در تصاویر زیر مدل فیس لیفت از پراید ساخت کیاموتور کره که امسال روانه بازار شده هست را می بینید.

کدام بهتر هست؟ قضاوت با شما



پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس

پراید ۷۰ میلیونی در ایران! + عکس



پا ورقی تو سط حسام:
متاسفانه تو این 8سال کار خودروسازان بیشتر شده تغییر چراغ و سپر و صندوق......
و انگار سیستم طراحی تو این کشور مرده و در دیگر خودروهای که مدعی ساخت
با تکنولوژی کاملا ایرانی هستند اولا که طرحهای مربوط چندین سال پیش بوده و در اجرای
ساخت ان مدام کپی پیست شده و از طرحهای قطعات خودروهای دیگه هستفاده شده و به
همین دلیل این خودروها داری شکل منسجم و زیبایی نیستند و در کل هارمونی ندارند...

بنده با 20 سال تجربه در طراحی و ساخت قطعات صنعتی ...به خاطر این سیاست ها کارم
شده تعمیر قالب های قدیمی خودرو ...

خودروهای ساخت داخل 20 تا 30 سال
شکل قدیمی خود را حفظ کرده و نبودن رقابت و خرید اجباری مشتری تمایلی برای ارتقاء
و ساخت مدلهای جدید ندارند بمانند شرکت هیوندایی که هرشش ماه یک مدل زیبا و با کیفیت به بازار روانه مینمايند.
به همین دلیل سیستم طراحی و قالبسازی و تولید در کشور ان پویای و پیشرفت را ندارد
و روز بروز پسرفت مینمايند.


22:


ازهمه جالبتر پراید کوپه بود


94 out of 100 based on 64 user ratings 964 reviews

@