کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است


کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است



کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است
امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به صحبت هایی در خصوص اینکه باید از خرید خودروی داخلی خودداری شود، تصریح کرد: صحبت های بسیاری در سایت های اینترنتی در این زمینه شده است و خرید خودروی داخلی را ممنوع کرده اند؛ این موضوع، مورد بحث برنامه گرفته است و نظر ما این است که این موضوع، فریاد دشمن است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: شما را به تقوی الهی دعوت می کنم؛ تقوای الهی یعنی پرهیزگاری و اهتمام به واجبات، ترک محرمات و ترس از خدا و امیدوارم همگی در این راستا بکوشیم و توفیق در آن را از خدا مسالت بداریم.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: اهم این مناسبت ها شهادت جانسوز امام جوان حضرت جواد (ع) است. تنها ۷ سال از عمر شریف این امام گذشته بود که امام رضا (ع) پدر بزرگوار ایشان از دنیا رفت و مسئولیت امامت متوجه حضرت امام جواد (ع) شد، آن هم در سن ۷ سالگی. اولین بار بود که امام معصومی در این سن به امامت می رسید و هضم آن هم برای مومنان سنگین بود و از طرفی هم مسئولیت امام جواد(ع) سخت بود.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آن زمان هم دوره با خلافت مامون عباسی بود. پس از مرگ مامون، خلافت به معتصم عباسی رسید؛ آن زمان معتصم عباسی بنای ناسازگاری را با امام جواد (ع) گذاشت و سرانجام به همسر امام(ع) دستور داد که حضرت را مسموم کند و در نهایت امام جواد(ع) در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

وی با بیان این که شاگردان حضرت کم نبودند و طلبه های بسیاری را تربیت کردند، گفت: امام جواد (ع) ۱۸ سال مسئولیت امامت شیعه و جهان اسلام بر دوش داشت. بسیاری بر سر سفره علم امام جواد(ع) نشستند که از این میان، وجود سه نفر بسیار جلب توجه می کند؛ این سه نفر اهوازی هستند، حسین بن سعید اهوازی، حسن بن سعید اهوازی و علی بن مهزیار اهوازی که از آن دریای علم بهره گرفتند و نورافشانی کردند و علومشان را نیز منتشر کردند. علی بن مهزیار اهوازی شخصیت بزرگی است که باید بیشتر وی را بشناسیم و قدرش را بدانیم و حقش را گرامی بداریم.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: یکم ذی الحجه، مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع) است که این روز در جمهوری اسلامی ایران، روز ازدواج نامیده شده است و جا دارد این روز را تبریک بگویم. این نام گذاری به خاطر جلب توجه افکار و اذهان به الگویی است که باید داشته باشند؛ از والاترین درس های ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع)، تسهیل در امر ازدواج است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به زندگی ساده حضرت علی(س) و حضرت فاطمه (س) گفت: در روایاتی آمده است که مهریه حضرت فاطمه ۵۰۰ درهم بوده است و البته حضرت فاطمه(س) به پدرشان گفتند که من مهریه ای بالاتر هم می خواهم و آن هم شفاعت گناهکاران امت شما است، رسول خدا(ص) نیز از باری تعالی درخواست این موضوع را داشت و این موضوع نیز جزو مهریه حضرت فاطمه برنامه گرفت و حضرت، شفیعه یوم المحشر شد. یعنی مقام شفاعت که در اصل متعلق به پیغمبر است، به حضرت فاطمه(س) نیز محول شد و جزو مهریه ایشان برنامه گرفت.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به صحبت هایی در خصوص اینکه باید از خرید خودروی داخلی خودداری شود، تصریح کرد: صحبت های بسیاری در سایت های اینترنتی در این زمینه شده است و خرید خودروی داخلی را ممنوع کرده اند؛ این موضوع، مورد بحث برنامه گرفته است و نظر ما این است که این موضوع، فریاد دشمن است، صدایی است که از حلقومی بیرون می آید که پر از کینه نسبت به جمهوری اسلامی ایران است و باید مواظب دسیسه های دشمن باشیم.

وی افزود: این صحبت بدان معنی است که کارگران شاغل در صنایع خودروسازی بیکار شوند، البته مردم ما نشان دادند که تحت تاثیر دسیسه های دشمنان برنامه نمی گیرند.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: ما هم از تولیدکنندگان می خواهیم که اشکالات را برطرف کنند ولی به هر حال ما باید مدافع تولیدات داخلی خودمان باشیم. باید مواظب توطئه های دشمن باشیم و تولیدکنندگان داخلی هم باید سعی و تلاش کنند که خواسته های مردم را تامین کنند.

امام جمعه اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند اقتصاد مقاومتی، و این یعنی تولید داخلی. صحبت هایی که در خصوص عدم خرید خودروهای داخلی شده، فریادی است علیه فرموده رهبری که می فرمایند مردم باید به تولیدات داخلی خودشان روی بیاورند. ما باید سعی کنیم تولیدات داخلی را بهتر کنیم در حالی که دشمن ضد آن را می گوید.

خبرگزاری فارس هم نوشت: آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از طرح ممنوعیت خرید خودروی داخلی توسط برخی سایت‌ها اظهار کرد: در بررسی این بحث به شکل جدی هدایت خارجی مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مخالفان نظام و کشور به شکل جدی میدان‌دار این موضوع و در سایت‌های اینترنتی خود اعلام کردند که خودروی داخلی نخرید و خرید خودروی داخلی ممنوع است.

وی ادامه داد: البته این موضوع در سایت‌های مختلف به بحث گذاشته شده و نظر جدی من این است که این فریاد دشمن بوده و از حلقومی بالا می‌آید که پر از کینه و عداوت دشمن نسبت به ایران است.

نماینده اما فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: این بحث با معیشت ۶۰۰ هزار کارگر در صنعت خودروسازی سرو کار دارد لذا بیکار شدن این عده خواست جدی دشمنان نظام برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران اسلامی همواره نشان دادند که گول توطئه‌های دشمن را نخورده و تحت تأثیر وسوسه‌های دشمن برنامه نمی‌گیرند.

موسوی جزایری افزود: در این حال انتظار از صنعت خودروسازی کشور برای افزایش کیفیت و توجه به مطالبات به حق مردم جدی است و مدیران این شرکت‌ها بایستی به نظر مردم احترام بگذارند.


الف - کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن است



پرورش میگو یک فرصت سرمایه گذاری مناسب

1:

متوهم ! خائن ! و حالا هم دشمن ! : ))

پ.ن:

این ان در این 3 دهه که خودروسازان محصولات بی کیفیت و آشغال تحویل امت می دادند! کجا بودند ؟ و چرا پیگیر مطالبات به حق امت نبودند ؟!


5 دلیل که "همیشه حق با مشتری نیست"

2:

لابد تولیدِ خودرویِ بی کیفیت و گران قیمت، کارِ دوستان هست!!!!!!! :-)
اولاً کسی نمیگوید کلاً خودرو نخرید......


سود سپرده یکساله بانک ها 18 درصد شد
حرفِ امت این هست که تا وقتی، کیفیتِ خودروها نازل هست و قیمتش بیش از کیفیتش هست و خودرو سازانِ داخلی، با رانت و انحصار، از امت طلب کارند و هیچ خدماتِ درستی به امت نمی دهند و حتی در تحویلِ خودروها، بدقولی مینمايند، نباید خودرو بخریم تا این خودروسازها، ادب بشوند و بدانند که امت، احمق نیستند.......


سرنوشت طرح تحول سلامت| در یک دارو کمبود داریم| آمار ایدز و وضعیت زیرمیزی

ثانیاً این حقِ مصرف نماينده هست که کالایِ موردِ نظرش را انتخاب کند و اگر به این نتیجه برسد که کالایی را دوست ندارد، نباید او را مجبور کرد که اون را بخرد......


سرمایه‌گذاری در بانک یا کارخانه؟
کسی حق ندارد امت را خائن و دشمن بنامد......


اسامی طرح خرید اقساطی کالای ایرانی + جدول
دشمن اون کسی هست که خودروی 9 میلیون تومانی را 21 میلیون تومان می فروشد.......


مرسولات پستی ممنوعه!
حمایتِ کورکورانه از محصولات بی کیفیت و گران قیمتِ داخلی، دفاع از تولیدِ ملی نیست بلکه ضربه زدن به محصولاتِ باکیفیتِ ایرانی هست.......


صدمات پس از خرید کالا در ایران!

ائمه جمعه و جماعات بهتر هست بیش از این بر مواضعِ اشتباهشان در برابرِ امت برنامه نگیرند و نسنجیده حرفی نزنند.......


3:

درود..
راستش یک نفر باید به ایشان یادوری کند که در پذیرش دین هم اجباری وجود ندارد و نداشته! چه رسد به کالا و خودرو و غیره !
البته خود روحانیت هم از انحصار در مقوله ی دین کم ضربه نخورده هست!
همین انحصار و عدم رقابت در عرصه ی مذهب هم باعث شده روحانیت تنبل شده و بدون ترس از وجود رقبا به خواب خرگوشی فرو رفته و خود را درگیر مواردی دیگر نظیر سیاست و اقتصاد نماید!

4:

برای حلِ مشکلِ خودروهای داخلی باید قانون بگذارند که رییس و اعضای هیئت مدیره و مدیرانِ ارشدِ کارخانه های خودروسازی باید تنها از پرفروش ترین خودرویی که میسازند در تمامِ مدتِ مسولیتشان هستفاده نمايند.......

اونوقت ببینید دیگر جرات مینمايند پراید یا پژوی 405 انفجاری! بسازند؟!!!!!!!!!! :-)

5:


بنظر من الان مشکل رکود بازار بدلیل قدرت خرید خیلی کم امت هست
در جایی که درامد کفاف هزینه های اصلی روزمره را نمیده
و سرپرست خانوار توان تامین نیاز های اصلی را نداره
هرگز به تعویض خودرو و مسکن و اقلام لوکس یا غیر ضروری فکر نمیکنه
و یا جراعت گرفتن وام را بدلیل پرداخت اقساط و سود انرا نداره

پس مشکل اصلی پایین امدن فاحش قدرت خرید امت بعداز افزایش دلار 1100 تومان به دلار 3500 تومان هست

همین امر باعث شد بشدت ریال امت ارزشش 3برابر کم شده و قدرت خرید امت هم بشدت نزول کند
و این اتفاق در جایی افتاده که روزبروز شاخص قیمت کالا با نرخ ارز چنج و تبادل میشه.
کافیکه حساب کنید
یک کارگر ایرانی چندسال باید کار کند تا ماشین یا مسکن مورد نیازش را بخرد انوقت متوجه قدرت خرید میشوید
ببنید دوستان الان دلیل افزایش قیمت شاخصها توسط تمامی تولید نمايندگان
افزایش شاخص نرخ ارز هست
و همه انها مدعی هستند که فرضا کالا تولیدی مشابه انها در خارج از ایران بالاتر یا در یک رنج هست.
و همیشه خواهان افزایش قیمت با توجه به نرخ ارز هستند
مثلا خودروسازان مدعی هستند نرخ پژو206 در بازارهای خارجی 12000دلار هست
و باتوجه به معیار ارزش دلار در اقتصاد ایران باید باتوجه به افزایش دلار قیمتها افزایش یابد که تاکنون هم همینطور بوده
باتوجه به افزایش ادامه داره کنونی دلار انها به کاهش راضی نیستند
فعلا هم حتی بعداز خبرهای خوش دلار بازهم افزایش پیدا کرده که امروز داره به 3500تومان نزدیک میشه!

یک مثال ساده برای اینکه چرا تو این وضعیت برای امت توان این خرید غیرقابل تحمل شد:

در فرانسه یک کارگر فنی 6000دلار درامد داره
در ایران یک کارگر فنی حداکثر 500 دلار !!!

در واقع ارزش پول یک کشور موجب تفاوت 12 برابری شده

درضمن خیالتون را راحت کنم تمام کالاهایی که یارانه ندارند شاخص قیمتشان بالتر از حتی کشورهای غربی
هست کافی هست به قدرت خرید مسکن و خودرو در اروپا و امریکا دقت کنید
بقول یک دکتر مقیم امریکا میفرمود من در ایران نتونستم مسکن بخرم خیلی گران بود!

6:

خوب اگر انحصار برداشته بشود و خودروسازان خارجی بتوانند مستقل در ایران کارخانه بزنند و مونتاژ نمايند، مطمئن باشید برخی از مشکلات نظیر بیکاری و فقر حل میشود چون کارگر ایرانی در حالِ حاضر با ماهیانه 300 دلار حاضر به کار هست درحالی که متوسطِ درآمدِ کارگر چینی، الاون به 360 دلار رسیده........


منتها این آقایان به رانت خواری و انحصار، معتاد شده اند و حاضرند امت بمیرند اما انحصارشان شکسته نشود.......


7:

یکی از دلایل اصرار بر ظهور امام وقت رو شدن چهره حقیقی برخی از همین آقایان و مدعیان هست.


8:

درود..
کم کم دارم شک می کنم که نکند توافق ایران و 5+1 حقه ای بوده تا اونها (5+1) به امت ایران نشان بدهند که : آهای امت ایران! ببینید! مشکلات کشورتان ربطی به ما و تحریم هایمان نداشته و ندارد!! و عملاً بهانه ی دشمنی و تحریم را از ان بگیرند و اونها بمانند و مطالبات به حق امت که پاسخی برای عدم احقاق اونها ندارند ! : ))

9:

فکر میکنم سی سال موقعيت خوبی بود برای اینکه
تغییری اگر برنامه بود ، به وجود بیاید ...
حق گرفتنی ست .


10:

ایجاد اشتغال باید بر پایه توسعه تولید داخلی باشد قبلا را مونتاژ خودرو و کالاهای خارجی را رفتیم
باید در اقتصاد ثبات ایجاد شود دلالی حذف شود از تولید نماينده داخلی واقعی حمایت شود
بعداز بالابردن کیفیت کالاهای تولید شده برای رشد شاخص اقتصادی باید به بازارهای جهانی تکنولوژی صادر کنیم بمانند هند و مالزی
فعلا که تولید نماينده های ایرانی روزکار سختی دارند و کالهای بی کیفیت و ارزان قیمت چینی
روزگارشان را سیاه کردند.
وقتی هم قدرت خرید نباشد امت بناچار جنس چینی میخرند.

فرض کنید خودروساز غربی وارد کشور شد تا محصول خط تولید وارد بازار شود 2سال طول میکشد و محصولات ساخت انها باتوجه به نرخ برابری ارز بدرد اکثر امت داخل کشور نخواهد خورد.
فرض کنید یک محصول معمولی فولکس واگن یا بنز در ایران چه قیمتی داشته باشد؟
چند % امت میتوانند خرید نمايند
همین الان مگان تولید داخل قیمتی حدود 120 میلیون تومان دارد

مشکل پايه ی یا اعتراض امت بطور کارشناسی اینه:
که چرا خودرو بی کیفیت را باید با قیمت بالا بخریم
چرا قیمت انرا با دلار 3500 تومان تبدیل مینمايند و به مصرف نماينده ایرانی میفروشند

11:

جهل بعضی روحانیون انتهانداره
هرچندشاید حهلی درکارنباشد وموضوع حق وحساب باشه

12:

کدام دولت در ایران میاد درامدش را کم کنه!

دولت درامدش از طریق نفت به دلار هست
امت هم به ریال هست

دولت میتونه وقتی بیاد ریال یارانه را بده
دلار را گران کنه تا بودجه کم نیاره

این میراث افزایش دلار برای دادن یارانه را احمدی نژاد مد کرد
و این دولت جدید هم که شعار افزایش قدرت خرید و افزایش اعتبار ریال را داده بود
عملا حرفش را پس گرفت کافیه که مصاحبه انها توجه کنید
چون بنفعش هست نمیاد درامدش را به ریال کم کنه در جایی که هر روز به التماس خواهان
انصراف یارانه بگیر هاست

ببنید با کاهش روز بروز ارزش ریال
در اینده نزدیک
ایران تبدیل به هندوستان میشه در هندوستان 2 طبق بیشتر وجود ندارد یکدهم % ثروت مند
بقیه فقیر قشر متوسط ندارند با اینکه رشد اقتصادی هم داشتند

الان کمی دقت کنید هرسال افراد بیشتر به زیر خط فقر میروند
این قضیه فقط با بی ارزش شدن پول رایج مملکتی اتفاق می افتد

یک کارشناس اقتصادی به دولت باراک اوباما پیشنهاد کرد
با هستفاده از شرایط داخلی کشورها ارزش پول انها را پایین بیاور
این موضوع خود باعث سونامی و ویرانی اقتصاد در ان کشورها میشود
و سطح نارضایتی امت روز بروز بیشتر شده
و این حربه از هزاران بمب تاثیر گذارتر هست

اگر دقت کنید بوش پسر چندین جنگ منطقه ای در خاورمیانه ایجاد جزء هزینه و دردسر برای دولت امریکا نداشت
اما دولت اوباما با جنگ اقتصادی با کشورهای مخالف نبرد کرد

13:

لطفا به این مصاحبه توجه کنید:

وزیر صنعت: منتظر کاهش قیمت خودر نباشید
نعمت زاده با بیان اینکه تاثیر توافق نهایتا روی قیمت خودروهای وارداتی هست، اظهار کرد: این موضوع در صورتی محقق می‌شود که قیمت ارز کاهش یابد که خوشبختانه دولت با ذکاوت و بدون دخالت در بازار، قیمت ارز را تثبیت کرده هست.

کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست

ویا اینکی :

مدیرعامل ایران خودرو:منتظر کاهش قیمت خودرو نباشید





یکه زارع در مورد تغییر قیمت خودروها در پی توافق هسته ای فراخوان نمود: دولت به سمتی حرکت می کند که روی قیمت ارز ثبات ایجاد شود و با توجه به این موضوع و در کنار مسایل دیگر، تولید واحدهای صنعتی رونق خواهد گرفت، اشتغال ایجاد می شود و در نتیجه توان خرید امت افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: کاهش قیمت خودرو اتفاق نخواهد افتاد، شاید حتی افزایش قیمت نیز داشته باشیم.


خوب الان که دولت نخواسته بازار ارز ثبات داشته باشد که با توجه به این صحبتها قیمت خودرو هم بهیج وجه کاهش که نه بلکه با توجه به ورود دلار به کانال 3500 تومان که احتمال بدنبال کانال 4000تومان هست
زین پس افزایش قیمت کالا ها را مجددا شاهد خواهیم بود


این خبر تیرماه را ما جدی نگرفتیم !
هم اکنون متوجه میشم این یک تصمیم افزایشی بوده و روند های سیاسی و اقتصادی بازار کمی کمک نماينده بوده:

موسسه مالي مرکزی رسما نرخ بازار سیاه را رسمیت می‌بخشد؛
ماجرای نرخ ارز در بازار ایران از سال 90 تبدیل به ‌موضوع چالشی شده هست.

سپس نوسانات شدید نرخ ارز در سال 90 و 91 در بازار موازی ارز، رسما این بازار بود که نبض همه چیز را به دست داشت و کنترل نرخ ارز به کلی از دست موسسه مالي مرکزی وقت و رئیس کل اون خارج شد تا اتفاقی عجیب برای اولین بار در اقتصاد ایران رخ دهد: رسیدن نرخ دلار به مرز 4 هزار تومان.



تاریخ انتشار:
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰


خبر تایید برجام در سنای امریکا هم باعث افزایش دلار شد!!!!!!!!!!!!!!!

والا ما که گیج شدیم نه توافق و نه تایید و ..........

مثل اینکه تاثیری در کاهش شاخص ها ندارد
به همین سبب تحلیل در ایران باید برپایه افزایشی در نظر گرفته شود !
دولت با این سیاست به امت نشان داد که منتظر کاهش قیمت نباشند و هرچه زودتر برای بیشتر گران نشدن اجناس برای خرید کالا هجوم بیاورند !


کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست

14:

من تمام خوردوها رو فقط به خاطر این کارگران میخرم!و گرنه خود حاج اقا بلده پول در بیاره!

فقط یه هفته استقامت کنید برم چند تا کتاب اموزش اختلاس گرفتم بخونم !

چه معنی داره ادم بره به این کمپین ضد انقلاب بپیونده! با اختلاس نه تنها ضد انقلاب نمیشی بلکه به انقلابترین فرد تبدیل میشوی

15:

بله جهل نیست

اما کسی که در تریبون اضهار نظر میکنه باید بتونه مسائل اقتصادی و سیاسی را هم تحلیل
کنه تا نظر بهتر در اینباره ارایه کند

16:

این جملات یک بنده خدایی بود که خیلی وقت پیش زده بود و در اون یک ملاک و معیار داده برای این که آیا کالای ایرانی بخریم یا نخریم :


مي توان با اولايشانت دادن به خريد کالاهاي داخلي از اقتصاد مقاومتي حمايت کرد.



البته به نظر مي رسد ورود ايران به توليد برخي کالاها منطقي نيست و خريدن برخي از اونها صرفا جيب برخيها را پر پول مي نمايد تا اينکه اقتصاد مقاومتي را حمايت کند.
ولي برخي کالاهاي ايراني هم هستند که مرغوب هستند.

در اين موارد با ترجيح اونها نسبت به مشابه خارجي اش مي توان به اقتصاد مقاومتي کمک کرد

سوال :منظور چه کالاهایی هست ؟

با اين منطق مي تواني تشخيص دهي:
کالاي مورد نظر را در نظر بگير.
اگر ديدي که در طول وقت به لحاظ کيفي در حال رشد بوده هست، ولو اينکه در حال حاضر کيفيتش پايين تر از نمونه خارجي اش هست، خريدن اون نوعي حمايت از اقتصاد ملي است.

در غير اين صورت در اون دزدي و تقلب صورت مي گيرد.





آیا تولیدات شرکت های خودرو سازی داخلی در طول وقت از لحاظ کیفی رشد مورد انتظار را کرده؟

17:

یک خبر جالب :

بازوی آمریکایی فیات کرایسلر به منظور تعمیر مشکلات مختلف شامل ایربگهای معیوب، جوشکاری بد و ریسک‌های مربوط به سیم کشی برقی برای بیش از 1.7 میلیون خودرو فراخوان داد.
به نقل مشرق، فیات کرایسلر اتوموبیل آمریکا برای 1.35 میلیون دستگاه پیکاپ رم مدل 2012 تا 2014 به منظور بررسی سیم کشی فرمان که ممکن هست دچار اتصالی و باز شدن ناخواسته ایربگ شود، فراخوان داد.

این شرکت دو فقره مصدومیت در ارتباط با این مشکل را تایید کرد.

همچنین برای 194 هزار دستگاه پیکاپ رم مدل سال 2013 تا 2014 به دلیل جوشکاری ضعیف که ممکن هست باعث شکسته شدن قطعات شده و هدایت خودرو را دشوار کند، فراخوان داد.

این خودروساز فراخوان نمود از وقوع یک تصادف جزئی مربوط به این مشکل مطلع هست اما تصادف مذکور صدمه جانی به همراه نداشته هست.

بر پايه نقل خبرگزاری فرانسه، 188 هزار دستگاه پیکاپ رم مدل 2014 تا 2015 برای تنظیم ایربگ جانبی تحت فراخوان برنامه گرفته اند.

پیکاپهای رم در سالهای اخیر به طور مکرر تحت فراخوان برنامه گرفته اند.

به عنوان مثال رم 1500 مدل 2014 تاکنون 9 بار فراخوان شده هست با اینهمه پرفروش‌ترین مدل این شرکت در آمریکا هست.

کلارنس دیتلو، مدیر یک مرکز ایمنی خودرو معتقد هست چنین رقمی به شکل غیرمعمولی بالا بوده و نشان دهنده مشکلات کیفیت هست.

فیات کرایسلر فراخوان نموده هست رم 2014 مورد هستقبال وسیع مشتریان برنامه گرفته و در رشد 24 %ی فروش پیکاپ‌های این شرکت سهیم بوده هست.


فراخوان برای تعمیر 1.7 میلیون خودرو - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir

18:

همین اظهارنظرهای بدون فکر واجرایی شدن بعضی ازاونها ایران را به اینجارسونده

19:

خودروسازی در ایران در دهه های گذشته یکی از پولسازترین ها بوده برای یک عده ای .

ماشینهای بی کیفیت را براحتی به بالاترین قیمتها فروختند و پولهای کلان به جیب زدند و البته سهم و حق حساب یه عده رو هم دادند .

حالا اگر برنامه باشه امت ماشین صفر نخرند و فروششان پائین بیاد خب معلومه که حق حساب یه عده عقب می افته و مسلمه که با چنین چیزی مخالفت می نمايند .


20:

اخیرا این امام جمعه ها خیلی متوهم شدند
یکی از کمپین میگه یکی از کار نکردن زنان.....


21:

فعلا حربه کمپین خودرو یک سیاستی هست برای سرپوش گذاشتن بر روی فقر اقتصادی خانوارها
توجه کنید از قدرت خرید هیچ صحبتی نمیشه
چون پشت قضیه قدرت خرید مسائل زیادی وجود دارد
مثلا افزایش دستمزد - تقویت ریال- افزایش صادرات غیر نفتی -تقویت تولید ملی....
کافی هست به منابع اقتصادی رجوع کنید
متوجه میشوید عدم قدرت خرید امت باعث ضرر و زیان خودروساز شده
قشر مرفع و حتی متوسط که هرگز خودروهای داخلی را نمیخرد
مثل خود نعمت زاده و اقایون که خودرو خارجی دارند

پس اکثرا مشتری خودروهای داخلی قشر خط فقر هستند
چگونه انتظار دارید کسانی که درامد ماهیانه انها در این برهه از وقت کفاف هزینه های ابتدایی را نمیدهد پژو پارس 40 میلیونی یا پژو206 35 میلیونی یا سمند 32 میلیون خرید کند

این کمپین ها خوبه در جایی میشه فرمود تاثیر گذار بوده که قدرت خرید امت هم بالا باشه

کافیه به بازار مسکن نگاه کنید در فصل تابستان باید اوج فروش باشد
بعداز گذشت چندسال راکد راکد هست
مشتری وجود نداره که کمپین پشتش باشه
بهرحال بنده با اثر مثبت کمپین های اعتراضی موافقم هستم اما بیشترین تاثیر را در بازار خودرو قدرت خرید میدانم

22:

برای اینکه این آقایون ضرر ننمايند یوخ ، خوبه این فرقون ها را بخریم و همان جا بدهیم بازیافت نمايند

تا همه سود شون را ببرند ما هم جانمان را حفظ کنیم

23:

هر کی میگه بخرید دشمن هست ، این حق طبیعی ماست که هرچی رو خواستیم بخریم و هر چی رو نخواستیم نخریم !!!

چطور وقتی دولت و خودرو سازها به ملت زور فرمودن و به طروقی باعث نخریدن خودروهای خارجی شدن کسی صداش در نیومد ؟؟؟ ماشین 40 میلیونی خارجی رو چندبرابر گمرکی بستن که امت برن سراغ خرید خودروهای عهد قجر !
اگه برنامه بود خودشون رو تقویت کنن تا حالا کرده بودن ، دیگه بسته این زورگویی ها ، سپس عمری یه نیم بخاری از ما امت در اومده که حق خودمون رو حداقل بتونیم به دهن بیاریم جای شکر داره !!!!

وجدان داشته باشید و فرض کنید خدای نکرده یکی از بستگان شما تو این تکه آهن زپزتی بوده !!

کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست
کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست



کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست
کمپین «خودرو نخرید» فریاد دشمن هست

24:

واقعا خرید پراید ریسک بزرگی هست
سرشاسی پراید پروفیل هست و درهنگام تصادف براحتی اسیب پذیر و جمع میشود
امتی که توان خرید پژو 206 و 405 را ندارد به جبر پراید میخرند

25:

وقتی واردات بی کیفیت چینی همه گیر شد

از جمله صنایع ، صنعت نساجی و صنعت کفش هم نابود شد

26:

البته باید عنوان کنن قطعاتش فرقی نداشته باشه

27:

وضعیت فعلی خودروسازی ایران به مانند بیمار سرطانی هست که بیماری اش در پیشرفته ترین مرحله برنامه گرفته!!شانس بهبود هر دو برابر هست!هر کسی خودرو ایرانی بخره و خدایی نکرده تصادف کنه و کشته بشه دقیقا مانند کسیه که خود کشی کرده!!این کمپین هم بالاخره با حربه های مختلف از پا درمیاد و مرد بازهم فریب خواهند خورد و حقیقتا هر بلایی که سر امت ما بیاد حق مسلمه شونه!!!!!!

28:

ضد انقلاب و دشمن انقلاب دیگه بابا جمع کنید این تهمتها رو امت جونشون رو دوست دارند چیه حسابهای موسسه ماليی تون خالی شده به پته پته افتادین نخرید این لگن ها رو تا چشمشون دربیاد درست کار نمايند....


29:

خداییش دیگه حسش نیست بشینیم یه سری هم با امام جمعه اهواز بحث کنیم
آقو بیخیال بعله شما درست میگید..!
یه بار که ملت بسیج شدن جلوی فساد رو بگیرن شدن دشمن
و تمام کسایی که تا الاون از موقعيت تحریم ها و اوضاع ممکلت سوء هستفاده شدن دوست
خب البته راستم میگه ایشون..
برا امثال این آقا دوستن!! بهش حق بدید!
هه.....
یه امام جمعه این حرف و بزنه باید از همه چی ترسید

30:

کمپین خودرو نخرید فریادی از دل امت ایران هست .


31:

در اینکه با امت ب سان دشمن رفتار میشه شکی نیست

امت تا وقتی دوست هستن برای آقایون ک جیبشون رو پر نمايند
در غیر اینصورت دشمن و ضدانقلاب و خائن و...

هستن

32:

اون از نحوه نشستنش توی مجلس خبرگان اینم از اظهار فضلش

33:

از این جماعت نمیشه بیشتر از این انتظار داشت .

باید هم همین حرفها رو بزنند چون منفعتشون در همین چیزهاست .


34:

امام جمعه ها بیشتر از واژه دشمن هستفاده میکنن
خب ایشون میفرمودن خودرو سازان داخلی هرچقد هم خودرو بی کیفیت و گران تحویل بدهد شما بخرید تا جیبشان پس پول شود اینجوری صادقانه و زیباست تا اینکه بگن دشمن دشمن دشمن و باز هم دشمن ...


35:

هشت بار فرموده دشمن، حالا اگه کل سخنرانیش رو میخواستن پوشش خبری بدن چند بار میفرمود

36:

این دو تا رو از یه جایی کپی کردم.

واقعا قشنگ فرمودن:


بعضی ها میگن اگه تعرفه ها برداشته بشود
دلار های زیادی از کشور خارج میشود
اما فقط کافیه ی حساب سرانگشتی به تلفات تصادفات و مجروهین بندازیم
طبق امار در سال حدود 350هزار نفر در تصادفات مجروح میشون(کشته ها به کنار)
ما بگیم 60% شون به خاطره ضعفه خودرو باشه
بگیم خرج هر نفر میانگین 500هزار تومن(که بیشتر هم هست)
و 60% میشه حدود 200 هزار نفر
اگه اینا رو در هم ضرب کنیم .

به عدد .

100000000000 تومن میرسیم
یعنی 100هزار میلیارد تومن صرف درمان میشه
که در واقع این پول دود میشه!!!
اقتصاددانان .

جامعه شناسان ...

زوایای خیلی پنهان تری رو باس ببینن ! از جمله : از دست رفتن نیروی کار
بی سرپرست شدن یک خانواده و در نتیجه رفتن به سوی نیازمند شدن اون خانواده که باید دولت و امت خرج زندگی اونها را تامین کند
.....
و هزاران لایه پنهان که دولت و مملکت چشم خودشون رو به اونا بستن
و فقط نوک دماغشون رو میبینن
...........................



نمیخریم تا ارزون شه چیه راه انداختید؟ ببخشیدا, اما باز باید بگم ...

که بازم به فکره خوب شدن نیستیم.

انقدر بد بختیم که میگیم مثله قبل هم بشه خوبه.

واقعا باید تأسف بخوریم به حاله خودمون .

ده هزارتا نظر دادن که نمیخریم تا مثله قبل شه قیمتا, اما یک نفر نیومده بگه نمیخریم تا مثله کشورایه دیگه,بهترین ماشینا رو سوار شیم.یک نفر نیومده بگه که نمیخریم تا این ماشیناای که تو تمامه دنیا تولیدش متوقف شده رو ایران هم متوقف کنه.

هرچقدرهم که بیدار شیم باز ...یم.


37:

مقایسه خودرو هایی که در کشور امارات متحده عربی و ایران در حال تردد هستند و همچنین قیمت خودرو های ایرانی و خودروهای موجود در امارات متحده عربی بسیار جالب هست .

البته بیشتر نشانه بدبختی ماست تا جالب بودن !!

خودرو هایی که در ایران مونتاژ میشوند اصلا کیفیت لازم را ندارد و امت پول امکاناتی را می دهند که اصلا
در این خودرو ها وجود ندارد !!
خدمات پس از فروش این شرکت ها هم که در جهان نمونه هست .

کاهش قیمت های خودرو اصلا اهمیت خاصی ندارد حتی اگر پراید از 20 میلیون به 800 هزار تومان تنزل
قیمت داشته باشد بازهم ارزش هستفاده ندارد و هم چنان این خودرو جان امت را به خطر می اندازد .

حدود 30 سال تجربه خودرو سازی داشته ایم اما با گذشت این وقت هیچ نبوغ ، خلاقیت و پیشرفتی در
عرصه خودروسازی مشاهده نکرده که هیچ بلکه سال به سال شاهد کاهش کیفیت و خدمات بودیم .
شاید باید پذیرفت که توانایی لازم ، برای خودروسازی را نداریم و باید مانند بسیاری از کشور ها خودروسازی
را کنار بگذاریم .



88 out of 100 based on 68 user ratings 418 reviews

@